تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۹۷۹۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین تورهای طبیعت گردی در 6 ماه اول سال
 این روزها همه فکر و ذکرمان شده چطور از دست کرونا فرار کنیم؟ یا چطور گرفتار آن نشویم و اتفاقی برایمان نیفتد؟ دیگر خودمان را فراموش کرده‌ایم که باید در چنین وضعیتی روحیه خوبی داشته باشیم و آرامشمان را حفظ کنیم. شاید یکی از آن فعالیت‌هایی که در چنین شرایطی به کمکمان می‌آید، طبیعت گردی باشد. تجربه طبیعت گردی به تنهایی سختی‌های زیادی دارد مگر اینکه حرفه‌ای باشید و سال‌ها این کار را کرده باشید اما شرکت در تورهای طبیعت گردی یکی از آن چیزهایی است که این روزها، آدم به آن نیاز دارد. 6 ماه ابتدایی سال، بهترین ایام برای سفر و طبیعت گردی به شمار می‌روند و نقاط مختلف ایران در این روزها بهترین وضعیتشان را دارند. سایت گردشگری کایت مجموعه‌ای از بهترین تورهای طبیعت گردی را برایتان آماده کرده که بسته به سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب کنید در کدام‌یک از آن‌ها شرکت کنید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

تور قلعه رودخان

تور قلعه رودخان یکی از آن تجربه‌های حیرت‌انگیزی خواهد شد که تا مدت‌ها از آن حرف خواهید زد و پیش خودتان از مرور خاطراتش لذت خواهید برد. قلعه رودخان بزرگ‌ترین قلعه آجری ایران به شمار می‌رود که در استان گیلان واقع شده و فاصله آن از شهر فومن، تنها 25 کیلومتر است. اگر از تهران بخواهید به سمت این مقصد زیبا حرکت کنید، تنها 4 ساعت و 30 دقیقه در راه خواهید بود. شاید یکی از مهم‌ترین عجایب این قلعه را بتوان قدمت و ماندگاری آن دانست. قلعه رودخان بسیار سرحال و مستحکم است. مصالح به کار رفته در آن بسیار مرغوب هستند به‌نوعی که سال‌ها بارش در چنین منطقه‌ای که جنگلی است، نتوانسته آسیبی به آن وارد کند. تور قلعه رودخان بستری کاملاً مناسب برای آن‌هایی است که عاشق عکاسی هستند چرا که می‌توانند، عکس‌های بسیار زیبایی در آن به ثبت برسانند.

بهترین تورهای طبیعت گردی در 6 ماه اول سال

تور ماسال

تور ماسال و 6 ماه اول سال ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به جرئت می‌توان گفت کمتر پیش می‌آید فصل بهار و تابستان باشد و کسی دلش هوس جنگل و سرسبزی نکند. اینجا همان‌جایی است که می‌توانید هم جنگل و سرسبزی را تجربه کنید و هم کوهنوردی را. ماسال، شهری است که در ارتفاعات گیلان بنا شده و این را از اسمش که به معنای کوه­وار است نیز می‌توان فهمید. بهترین زمان سفر به ماسال، 6 ماه اول سال است چرا که آب و هوای آن در این ایام بسیار معتدل بوده و مناسب افرادی است که دلشان می‌خواهد در تور ماسال شرکت کنند. کایت این امکان را برایتان فراهم کرده تا از طریق شرکت در تور ماسال، از مناطق دیدنی مختلفی همچون شهر آبشار و کلبه‌های چوبی نیز دیدن کنید.

بهترین تورهای طبیعت گردی در 6 ماه اول سال

تور آفرود

تور آفرود و واژه هیجان‌انگیز را اگر روی هم قرار دهید کاملاً یکدیگر را می‌پوشانند. این همان چیزی است که افراد ماجراجو دنبالش هستند. تور آفرود در دسته‌بندی تورهای هیجان‌انگیز و در عین حال لذت‌بخشی قرار می‌گیرد که تجربه‌اش برای تمام عاشقان ماجراجویی، ضروری است. ماشینی که در چنین تورهایی به شما می‌دهند تا از آن استفاده کنید بسیار مجهز و در عین حال ایمن بوده و نیازی به هیچ نگرانی درباره این موارد وجود ندارد. بهترین حالت شرکت در این تورها در شرایطی است که به صورت گروهی در آن شرکت کنید. همچنین در نظر گرفتن این نکته در تور آفرود بسیار مهم است که مناسب هر سنی نیست و افرادی که به لحاظ جسمی ناتوانی دارند هم نباید از آن استفاده کنند. کایت با ارائه تور آفرود، امکان تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برایتان فراهم کرده است.

بهترین تورهای طبیعت گردی در 6 ماه اول سال

تور چابهار

تور چابهار روی این که 6 ماه اول سال مناسب گشت و گذار در هر کجای ایران است، صحه می‌گذارد. اگر عاشق جنوب کشور و مردمان مهمان‌نواز آن هستید و می‌خواهید ببینید بهشت جنوب ایران چه شکلی است، حتماً در تور چابهار شرکت کنید. این مقصد بهشتی در 6 ماه اول سال، بهترین آب و هوا را دارد و به هیچ عنوان آزاردهنده نخواهد بود. اگر از تهران می‌خواهید به آن سر بزنید، بهتر است به گزینه پرواز فکر کنید چرا که سفر زمینی طولانی‌ای در پیش خواهید داشت. البته نمی‌شود انکار کرد در صورتی که به صورت زمینی سفر کنید، امکان بهره بردن از مناظر اطرافتان را دارید. کایت با ارائه تور چابهار با قیمت‌های مناسب و منصفانه، امکان ثبت خاطراتی به یاد ماندنی را به شما می‌دهد.

بهترین تورهای طبیعت گردی در 6 ماه اول سال

تور سوباتان

تور سوباتان هم مثل تور ماسال پر است از سرسبزی و زیبایی. شاید یکی از دلایلش، جغرافیای مشابهی باشد که با ماسال دارد. این بهشت فوق‌العاده در ارتفاعات گیلان واقع شده در احاطه جنگلی زیبا به نام لیسار قرار گرفته است. گردشگران زیادی سالانه آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند و بیشتر اوقات در 6 ماه اول سال سراغش می‌روند. دشت پر از گل و پرنده‌های زیبا از آن مواردی هستند که همراه داشتن دوربین عکاسی در چنین مکانی را لازم و ضروری می‌کنند. اگر عاشق سرسبزی و طبیعت بکر هستید، تور سوباتان می‌تواند انتخابی بسیار هوشمندانه باشد.

بهترین تورهای طبیعت گردی در 6 ماه اول سال

در این مطلب به معرفی بهترین تورهای طبیعت گردی که می‌توانید در 6 ماه اول سال با آن‌ها همراه شوید، پرداختیم. در صورتی که در مورد هرکدام از اطلاعات ارائه شده سوالی دارید، پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت کایت به نشانی www.kite.ir شده و یا با شماره تلفن 02175097700 تماس حاصل کنید.

:
:
:
آخرین اخبار