تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۹۷۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ فوتبال را تعطیل کنید تا فردا روزی پشیمان نشوید
  بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که بازیکنان با سفر به استان‌های دیگر و حضور در فرودگاه، هتل و اتوبوس در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند، گفت: امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که فردا روزی نگوییم ای کاش لیگ را هم تعطیل می‌کردیم و از برگزاری آن پشیمان نشویم.

مسلم مجدمی در خصوص موفقیت نفت آبادان در دیدار برابر سایپا پس از چهار شکست متوالی، اظهار کرد: خدا را شکر پس از چند هفته ناکامی توانستیم به برد برسیم. بازی خوب و متعادل بود و ما روی خلاقیت دو بازیکن‌مان توانستیم برای ۲ بار دروازه سایپا را باز کنیم و پیروز از زمین خارج شویم. امیدوارم به شرایط ایده‌ال برگردیم، زیرا پیش از این، وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی داشتیم اما با توجه به مشکلاتی که پیش آمد، چهار شکست متوالی را متحمل شدیم.

وی با بیان این‌که امیدواریم این روند خوب تداوم داشته باشد و نفت آبادان به شرایط خوب جدولی بازگردد، ادامه داد: پیش از این‌که متحمل یکسری مشکلات شویم، از شانس‌های کسب سهمیه آسیایی بودیم. اکنون هم فاصله چندانی با تیم‌های بالای جدول نداریم و اختلاف به صورتی است که می‌توانیم به این تیم‌ها برسیم. ضمن این‌که با همین تیم‌های بالاسری‌مان بازی داریم و با تلاش می‌توانیم به کسب سهمیه آسیایی امید داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان درباره سراج، سرمربی بومی نفت آبادان نیز گفت: سراج یک مربی جوان است و باید به چنین مربیانی فرصت داد. زمانی که او به کادر فنی تیم اضافه شد، یکسری شرایط و همچنین شیوه بازی را تغییر داد و تا این شیوه بتواند جواب دهد، کمی زمان می‌برد. من فکر می‌کنم شرایط نفت آبادان بهتر از این هم خواهد شد.

وی درباره برگزاری مسابقات لیگ فوتبال در حالی‌که برخی معتقدند به دلیل شیوع کروناویروس، فوتبال هم نباید برگزار شود، عنوان کرد: برگزاری مسابقات فوتبال در این شرایط خطرناک است. درست است که مسابقات را بدون حضور تماشاگر برگزار می‌کنند اما تنها این تماشاگران نیستند که در معرض خطر قرار دارند و بازیکنانی هم با سفر به استان‌های دیگر و حضور در فرودگاه، هتل و اتوبوس در معرض خطر هستند. پس بازی در این شرایط نیز برای بازیکنان و اعضای یک تیم خطرناک است. آیا با بدون تماشاگر بودن مسابقات، مشکلات حل می‌شود؟ ای کاش مسابقات را دو سه هفته تعطیل می‌کردند تا ببینیم شرایط به چه صورت می‌شود.

مجدمی افزود: من واقعا موافق برگزاری مسابقات در این شرایط نیستم، زیرا خطرناک است. زمانی که برای بازی با سایپا به تهران رفتیم، استرس زیادی داشتیم، چراکه اگر خدای نکرده یک نفر به کرونا مبتلا بود، چندین نفر دیگر هم به این ویروس مبتلا می‌شدند. همه ما بازیکنان استرس داشتیم و حتی می‌ترسیدیم از جای خودمان تکان بخوریم. امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که فردا روزی نگوییم ای کاش لیگ را هم تعطیل می‌کردیم و از برگزاری آن پشیمان نشویم.

وی با بیان این‌که بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد، گفت: فوتبال را تماشاگران زیبا می‌کنند و اگر تماشاگری در ورزشگاه نباشد، به نظر می‌آید یک بازی دوستانه انجام می‌دهیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار