تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۹۸۰۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دارنده مدال طلا کشتی فرنگی آسیا:
هدفم حضور در رقابت‌های جهانی و المپیک است
 دارنده مدال طلا کشتی فرنگی آسیا گفت: مهمترین هدفم حضور و درخشش در رقابت‌های جهانی و المپیک است و امیدوارم به این هدف مهم برسم.

پویا ناصرپور اظهار داشت:  اولویت هر ورزشکاری رسیدن به مسابقات المپیک است و من هم از این موضوع مستثنی نیستم، اکنون در شرایط خوبی قرار دارم و از امروز تمریناتم را زیر نظر کادر فنی تیم ملی آغاز کردم.

وی در خصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: رقابت های آسیایی و جهانی همواره در سطح بالایی برگزار می شود و برترین کشتی گیران هر کشور به روی تشک می روند. خوشبختانه در این پیکار با کسب نشان طلا به اهداف مدنظرم رسیدم.

ناصرپور افزود: در این مسابقات کشتی های نسبتا خوبی گرفتم و کادر فنی از عملکردم راضی بود. سخت ترین کشتی ام در مرحله نیمه نهایی بود و خوشحالم که توانستم حریف هندی را در کشورش شکست دهم.

وی گفت: پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل دونگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسیدم و راهی مرحله نیمه نهایی شدم. در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه هشت بر هفت آروجان حالاکورکی از هند را شکست داده و راهی دیدار پایانی شدم.

دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: در دیدار پایانی با نتیجه هشت بر صفر جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان را شکست دادم و به نشان طلا دست یافتم. امیدوارم بتوانم در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در خصوص عملکرد کشتی گیران خوزستانی در مسابقات آسیایی گفت: ورزشکاران استان با کسب سه نشان طلا و ۲ برنز به قهرمانی تیم ایران در مسابقات کمک کردند.

تیم ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به مقام نخست دست یافت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار