تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۹۸۰۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشتی خوزستان در مسیر پیشرفت قرار دارد
  رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی خوزستان در مسیر پیشرفت قرار دارد و فرنگی کاران استان همواره در رویدادهای بین المللی بیشترین سهمیه را دارند.

سیدحسین مرعشیان  اظهار داشت: کشتی گیران استان با حضور در رقابت های آسیایی بار دیگر درخشان ظاهر شده و عاملی برای قهرمانی ایران در مسابقات شدند.

وی افزود: پنج کشتی گیر از خوزستان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا حضور داشتند که همگی آنها موفق به کسب مدال شدند. کسب سه مدال طلا و ۲ نقره نشان از اقتدار کشتی فرنگی خوزستان در سطح کشور است و امیدواریم این افتخارآفرینی ها همچنان ادامه داشته باشد.

رییس هیات کشتی خوزستان به رقابت های المپیک ۲۰۲۰ اشاره کرد و گفت: بی شک بالاترین آرزوی یک ورزشکار حضور در المپیک و افتخارآفرینی در آن مسابقات است، با توجه به شناختی که از کشتی گیران استان دارم امیدواریم شاهد حضور چند نفر از آنها در المپیک باشیم.

وی ضمن تشکر از مربیان سازنده استان که در نقاط مختلف مشغول پرورش کشتی گیران هستند افزود: خوشبختانه در تمام نقاط استان مربیان دلسوز و کاربلدی داریم که نکات لازم را به کشتی گیران گوش زد می کنند. بی شک افتخارآفرینی کشتز گیران استان در میادین مختلف حاصل دست رنج این عزیران است.

مرعشیان در ادامه به حضور ۱۳ کشتی گیر و ۲ مربی از خوزستان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اشاره کرد و گفت: این اردو از روزهای ۱۱ تا ۲۰ اسفند ماه در خانه کشتی واقع در تهران برگزار می شود و تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کند.

وی گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور و پویا دادمرز، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد و ایمان محمدی، در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی و محمد الیاسی، در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد، در وزن ۷۷ کیلوگرم سعید عبدولی، در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی، در وزن ۸۷ کیلوگرم : رامین طاهری، در وزن ۹۷ کیلوگرم آرمان علیزاده و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی و امین میرزازاده در این اردو حضور دارند. همچنین لقمان رضایی و حبیب اله اخلاقی به عنوان مربی در کنار کشتی گیران هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار