تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۹۸۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توصیه اولین کاپیتان تیم فولاد به سعید آذری
  اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان یک توصیه به مدیرعامل باشگاه فولاد دارد.

سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولادخوزستان، اظهارکرد: خوشبختانه فولاد در چند بازی گذشته به ویژه نیم‌فصل دوم لیگ برتر با بازی‌های بسیار زیبا و آن‌چه مورد پسند فوتبال خوزستان و هواداران این تیم است، توانسته یک بازی تهاجمی را به نمایش بگذارد و نتایج بسیار خوبی کسب کند.

فولاد می‌تواند به سهمیه آسیایی برسد

وی با بیان این‌که پیروزی‌های متوالی تیم فولاد با توجه به جایگاه خوبی که این تیم در جدول پیدا کرده، همه را به کسب سهمیه آسیایی امیدوار کرده است، گفت: اکنون پرسپولیس، صدرنشین لیگ که با تیم دوم جدول ۱۰ امتیاز اختلاف دارد، با توجه به جریمه‌ای که فیفا برای آن در نظر گرفته و به مشکل سخت مدیریتی برخورد کرده است، با یکسری مشکلات مواجه است، ضمن این‌که حواشی بسیاری نیز تیم‌های بالاسری فولاد را تهدید می‌کند که در مجموع این موارد، این امید را به ما می‌دهد که فولاد با کسب نتایج خوب در ادامه رقابت‌ها بتواند سهمیه آسیایی را ازآن خود کند.

تجربه مدیریت آذری به کار فولاد آمده است

پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: من تمام موفقیت‌های فولاد را تنها حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم نمی‌دانم، بلکه معتقدم در کنار تلاش این دوستان، تجربه مدیریت سعید آذری پس از یک نیم‌فصل، به کار آمده و توانسته است شوک لازم را به کادر فنی و بازیکنان بدهد و باعث پیشرفت تیم فولاد خوزستان شود.

برخی صحبت‌های آذری اصلا ربطی به فولاد ندارد

وی ادامه داد: به نظر من با توجه به شرایطی که تیم‌های بالاسری فولاد دارند، مدیریت باشگاه فولاد باید تمام تمرکز خود را روی تیم خود بگذارد و همانطور که مدتی پیش او در مراسم تقدیر از دهکردی در حضور جامعه فوتبال خوزستان قول داد که تمام تجربه و تخصص خود را در اختیار فولاد و فوتبال خوزستان قرار خواهد داد، اکنون از او انتظار داریم که تمرکزش تنها روی فولاد باشد ولی متاسفانه در هر سایت و گروه ورزشی، صحبت‌هایی را از آذری در مورد مسائل دیگر فوتبال که اصلا ربطی به فولاد ندارد، می‌خوانیم که چندان خوشایند نیست.

هم و غم آذری روی موفقیت تیم فولاد باشد نه مسایل دیگر فوتبال

بختیاری‌زاده افزود: اینکه یک تیم پایتخت با یک تیم شهرستانی بازی‌شان برگزار می‌شود یا نمی‌شود، به فولاد خوزستان ربطی ندارد که مدیرعامل آن بخواهد در مورد آن اظهارنظر کند. همچنین مدیران دیگری هم در فوتبال ایران داریم که بخواهند در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و دیگر مسایل فدراسیون اظهارنظر کنند و تنها این آذری نیست که می‌تواند در مورد این مسایل حرف بزند. امروز تمام هم و غم ما، موفقیت فولاد و فوتبال خوزستان است و آذری نیز باید تمرکزش روی این مهم باشد.

اکنون امید مردم خوزستان، فولاد است

وی با اشاره به نتایج خوب دو تیم نفتی خوزستان در فصل جاری لیگ برتر نیز خاطر نشان کرد: اصلا انتظاری از نفت مسجدسلیمان نداشتیم که تا رده‌های ششم، هفتم جدول بالا بیاید و اگر کمی شانس یار این تیم بود، می‌توانست نتایج بهتر از این هم کسب کند. همچنین اگر اتفاقات رفتن اسکوچیچ از نفت آبادان پیش نمی‌آمد، مطمئن باشید امروز این تیم جزو چهار تیم بالای جدول بود و اکنون باتوجه به مسایلی که دو تیم نفتی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، تمام امید ما به تیم فولاد خوزستان است. خواهش من از طرف جامعه فوتبال خوزستان و هواداران فولاد، از سعید آذری این است که هم و غم او، موفقیت تیم فولاد باشد. به هر حال نباید به صورتی در مورد مسائل دیگر اظهارنظر شود که دود آن به چشم خودمان برود.

فولاد، فوتبالی باب میل مردم خوزستان را به نمایش می‌گذارد

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: اکنون فولاد، فوتبالی را بازی می‌کند که در دهه ۶۰ منتخب خوزستان و شاهین اهواز و در دهه ۷۰ نیز جنوب اهواز و استقلال اهواز ارائه می‌دادند؛ یعنی فولاد اکنون فوتبالی با توجه به تکنیک فردی بازیکنان که خلاصه در تاکتیک تیمی می‌شود، به نمایش می‌گذارد و این فوتبال نیز باب میل مردم خوزستان است. فولاد بازی را به نمایش می‌گذارد که در هر نیمه شاهد ایجاد خطر روی دروازه حریفان هستیم و همین باعث می‌شود که تماشاگر مجذوب فوتبال شده و از تیم خود حمایت کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار