تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۹۸۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفت هزار وزنه بردار در خوزستان فعالیت می کنند
 رییس هیات وزنه برداری خوزستان از فعالیت هفت هزار وزنه بردار آماتور و حرفه ای در استان خبر داد.

سید علیرضا قریشی اظهار داشت: لیگ های نوجوانان و جوانان استان با حضور ۲۰۰ وزنه بردار و لیگ نونهالان ما با حضور ۱۲۰ وزنه بردار انجام شد که این موضوع نشاندهنده میل و علاقه به وزنه برداری در بین سنین پایه است.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان افزود: در سال جاری سعی کردیم تمامی هیات های شهرستانی را مجهز کرده و از وزنه برداران نقاط مختلف استان در تیم منتخب استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه وزنه برداری خوزستان در طی سال های اخیر همواره جزو سه استان برتر کشور بوده گفت: با توجه به میزبانی های مختلف مسابقات کشوری و درخشش وزنه برداران استان در رویدادهای بین المللی پیش بینی می کنیم در ارزیابی عملکرد فدراسیون، رتبه نخست برترین هیات را در سال جاری به خود اختصاص دهیم.

قریشی در خصوص وزنه برداری بانوان گفت: در چند ماه اخیر بانوان علاقه مندی جذب این رشته شدند و در حال حاضر بیش از ۵۰ وزنه بردار خانم در رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در حال فعالیت هستند. بی شک در سال ۹۹ وزنه برداری بانوان استان شکوفاتر خواهد شد.

وی در خصوص ایوب موسوی و حضور این وزنه بردار در المپیک گفت: ایوب در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار بوده و برای حضور در المپیک ابتدا باید در مسابقات گزینشی شرکت کند و امتیازات لازم را کسب به دست آورد
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار