تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۹۸۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشکاران حوزه بیماریهای خاص نیازمند توجه بیشتر هستند
 دبیر هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان گفت: ورزشکاران این هیات با توجه به اینکه جزو قشر خاص جامعه می باشند، نیازمند توجه بیشتری هستند.

جمال فتاحی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته تحت پوشش هیات مشغول فعالیت هستند که امیدواریم در سال آینده با تعداد ورزشکار بیشتری کار را دنبال کنیم.

وی به فعالیت ۱۶ شهرستان استان در این رشته اشاره کرد و گفت: همچنین در چهار شهرستان دیگر رییس هیات داریم اما فعالیت آنها بسیار کمرنگ است. چندین شهرستان ما بدون هیات هستند لذا یکی از برنامه های ما راه اندازی دفاتر هیات شهرستانی است.

دبیر هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان به فعالیت این هیات در ۶ گروه بیماری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هر گروه بیماران خاص در ۶ رشته ورزشی فعالیت می کند، تراکم رشته ها در هیات بیماران خاص زیاد است و این موضوع کارمان را سخت تر می کند.

وی بیان کرد: در سطح کشور تنها هیاتی هستیم که مجمع سالیانه برگزار می کنیم همچنین امسال برای اولین بار در تاریخ این هیات، در تمام گروه های بیماری موفق به کسب مدال کشوری شدیم لذا در ارزیابی عملکرد فدراسیون، شانس بسیاری داریم تا بار دیگر هیات برتر کشور شویم.

فتاحی بیان کرد: هیات بیماران خاص استان در ۶ رشته تنیس روی میز، دارت، شنا، شطرنج، دو و میدانی و پتانک فعالیت می کند و امیدواریم در سال های آینده بتوانیم در رشته های بیشتری فعالیت کنیم.

وی در پایان به لغو مسابقات المپیاد ورزشی بیماران خاص اشاره کرد و گفت: قرار بود این رقابت ها اسفندماه در شهرستان لالی برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار