تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۹۸۲۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم هندبال بهبهان: هدفمان صعود به لیگ برتر است
 سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: هدفمان صعود به رقابت های لیگ برتر هندبال کشور است تا بتوانیم قدرت هندبال خوزستان را ثابت کنیم.

غلامعباس اسماعیلی اظهار داشت: در مرحله پلی آف نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شدیم. هندبال خوزستان و بهبهان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد لذا بازیکنانمان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

وی به حضور تیم های پرسپولیس بهبهان، کیمیا کاشت کردستان، مهراز قم و هیات هندبال خراسان رضوی در مرحله نیمه نهایی اشاره کرد و گفت: طبق قرعه کشی در این مرحله به مصاف هیات خراسان رضوی می رویم که تیم بسیار خوبی است و باید هوشیار باشیم. در صورت پیروزی در این دیدار علاوه بر صعود به بازی نهایی جواز حضور در لیگ برتر را دریافت خواهیم کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان گفت: با توجه به اینکه بازی های نیمه نهایی به صورت رفت و برگشت انجام می شود شانس زیادی برای صعود داریم. بی شک با تمام توان مقابل نماینده خراسان رضوی ظاهر می شویم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و در جهت سلامت بازیکنان، مرحله نیمه نهایی مسابقات پس از تعطیلات نوروز برگزار می‌شود. تا آن موقع سعی می کنیم تیممان را برای یک رقابت سخت آماده کرده و نکات فنی لازم را به بازیکنان گوش زد کنیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه حمایت مسئولان باعث انگیزه بیشتر در بازیکنان تیمش می شود گفت: از آنجا که تنها نماینده استان در این پیکارها هستیم انتظار داریم که مسئولان از ما حمایت بیشتری داشته باشند تا جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را دریافت کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از هواداران تیمش گفت: بی شک هوادارانمان نقش به سزایی در نتایج تیم دارند و امیدواریم در مرحله نیمه نهایی مثل همیشه از ما حمایت کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار