تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۹۸۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملکرد تارتار در نفت مسجدسلیمان مثال زدنی است
  مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان عملکرد تارتار در این تیم را مثال زدنی دانست و گفت: بی شک خوشبین ترین هوادار نفت تصور نمی کرد که در پایان نیم فصل حتی یک باخت نداشته باشیم.

مهران حسنوند اظهار داشت: با گذشت ۲۱ هفته از رقابت های لیگ برتر با ثبت  تنها سه شکست در کارنامه و با کسب  ۲۸ امتیاز در مکان هشتم رده بندی هستیم که عملکرد خوبی است. تیم ما نسبت به سایر تیم های لیگ برتری از بضاعت پایین تری برخوردار بود با این وجود تاکنون بازی های درخشانی ارائه دادیم.

وی  با بیان اینکه هواداران از عملکرد تیم نفت مسجدسلیمان بسیار راضی هستند گفت: تمام مجموعه باشگاه به دنبال موفقیت تیم بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. آقای تارتار در کارهای انگیزشی خوب عمل می کند و بازیکنان تیم  پیش از هر بازی انگیزه بالایی برای کسب هر سه امتیاز دارند.

مدیر رسانه باشگاه با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: بر این اساس بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان با نظر کادر فنی به مدت چند روز استراحت کرده و به نزد خانواده هایشان می روند تا با روحیه ای مضاعف در دیدار با شاهین بوشهر حاضر شوند.

وی افزود: بازیکنان تیم به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدواریم در ادامه راه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. در هفته بیست و دوم بازی سختی برابر شاهین بوشهر متحول شده داریم اما با این وجود تلاش می کنیم با دست پر به مسجدسلیمان برگردیم.

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان در بیست و یکمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ، به مصاف تیم پیکان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

شاگردان مهدی تارتار از ۲۱ بازی گذشته خود تاکنون پنج برد، سه باخت و ۱۳ تساوی کسب کردند این در حالی است که نفتی ها فصل گذشته با ۲۲ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

پیش از این قرار بود دیدار ۲ تیم شاهین بوشهر و نفت مسجدسلیمان، ۱۵ اسفندماه برگزار شود که با تصمیم سازمان همه مسابقات این هفته لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا لغو شد و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار