تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۹۸۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
 مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: افشین نوروزی ، تنیسور خوزستانی و کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در آخرین رنکینگ منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز ۱۰ پله سقوط کرد.

احسان حاجی نجف  اظهار داشت: بر اساس رنکینگ جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز که مربوط به ماه فوریه ۲۰۲۰ میلادی است، نوروزی  از رتبه ۵۱۲ جهان به رده ۵۲۲ تنزل پیدا کرد.

حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی پارادو و میدانی

وی افزود: اردوی آماده سازی پارادو و میدانی کشور به منظور حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی از ۱۵ تا ۲۳ اسفندماه در کیش برگزار می شود که امان الله پاپی تنها ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارد.

حاجی نجف با بیان اینکه حضور پاپی به همراه خانم متقیان در رقابت های پاراالمپیک ۲۰۲۰ قطعی شده و احتمال کسب مدال این ۲ ورزشکار بسیار است گفت: امیدواریم دیگر ورزشکاران جانباز و معلول استان بتوانند سهمیه حضور در پاراالمپیک را کسب کرده و در این مسابقات افتخارآفرینی کنند.

برنامه دیدار ۲ نماینده خوزستان در پلی آف لیگ برتر بسکتبال

وی بیان کرد: تیم های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان پس از پایان رقابت های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال درمکان های دوم و چهارم جدول رده بندی قرار گرفته و صعود خود به مرحله پلی آف را قطعی کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه مسابقات مرحله پلی آف که قرار بود ۱۵ اسفند برگزار شود لغو و از  ۲۵ فروردین ماه به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد افزود: بر این اساس تیم های پتروشیمی و پالایش نفت به ترتیب باید به مصاف شهرداری بندرعباس و مهرام تهران بروند و در صورت پیروزی راهی نیمه نهایی می شوند.

وی گفت: بازی های پلی آف همچون گذشته سه برد از پنج بازی خواهد بود. ضمن این که باشگاه ها تا ۱۵ اسفند فرصت دارند اسامی بازیکنان خارجی خود را به کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال ارائه دهند.

سازمان لیگ تکلیف برگزاری مسابقات لیگ برتر را روشن کند

مهدی تارتار سرمربی این تیم خوزستانی در خصوص ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور گفت: انتظار داریم سازمان لیگ هر چه زودتر نحوه برگزاری مسابقات را اعلام کرده تا تیم ها از سردرگمی خارج شوند.

وی افزود: ظاهرا سازمان لیگ تنها مسابقات هفته ۲۲ را لغو کرده و در صورتی که قصد برگزاری یا لغو کل مسابقات را دارد باید به ما اعلام شود تا بر آن اساس برنامه ریزی کنیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار