تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۹۸۳۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعداد افراد مبتلا به کرونا در خوزستان به ۵۶ نفر رسید
 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با مثبت شدن آزمایش ۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان آمار کلی مبتلایان به این بیماری در استان به ۵۶ نفر رسید.

علی احسان پور پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد:خوشبختانه با تلاش کتدر درمانی بیمارستانهای استان در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی نداشته ایم و تعداد افراد فوت شده ناشی از این بیماری در استان همچنان ۱۲ نفر می باشد.

وی بیان کرد: از ۶ مورد جدید افراد مبتلا شده به ویروس کرونا در خوزستان ۳ نفر مربوط به اهواز، یک نفر ماهشهر و ۲ نفر شوشتر می باشند. 


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی توسط مردم تاکید کرد اطلاعات موثق در خصوص آمار مربوط به کورونا صرفا از طریق سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیگیری شود.

دکتر احسان پور اضافه کرد:  اهتمام جدی مجموعه دانشگاه اطلاع رسانی دقیق و شفاف و گردش اطلاعات در این خصوص است و قویا بر این باوریم که مقابله با این بیماری جز با مشارکت منطقی و غیر احساسی مردم امکان پذیر نیست.

بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان معین در بحث ویروس کرونا تعیین شده است.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون بیش از سه درصد گزارش نشده است.

این ویروس که به تازگی با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار