تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۹۸۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
والی: با حضور پاتوسی و احمدزاده شرایطمان بهتر شده/ نکونام تاکید داشت کم گل بخوریم
کاپیتان تیم فولاد خوزستان می‌گوید تیمش با خریدهای نیم فصل دومش تقویت شده و به دنبال کسب سهمیه آسیایی است.
 ایوب والی  درباره آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: تیم‌مان نسبت به نیم فصل اول‌ خیلی بهتر شده است. به هرحال تغییرات زیادی امسال داشتیم و سرمربی و بازیکنان وقت می‌خواهند هماهنگ شوند. رفته رفته تیم ما هماهنگ‌تر خواهد شد. بازیکنانی در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدند و این باعث شد به روند خوبی برسیم.

او با بیان این‌که فولادی‌ها در چهار بازی آخر به سه برد رسیده‌اند، گفت: تنها باختی هم در این چهار بازی به دست آوردیم برای این‌ بود که چند بازیکن‌مان مصدوم بودند و شرایط تیم‌مان مناسب نبود. خدا را شکر اکنون ما خیلی خوب شده‌ایم چرا که در تعطیلاتی که بوجود آمد تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و این‌ کارمان را بهتر نشان می‌دهد.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا فولاد نسبت به نیم فصل اول تغییر تاکتیکی داشته است، عنوان کرد: نیم فصل اول چندان هم دفاعی نبودیم و فقط نظر جواد نکونام این بود بیشتر گل نخوریم. در حمله هم خوب بودیم اما در پست های مهم نیاز به بازیکن داشتیم. نیاز به بازیکنان باکیفیت و با تجربه داشتیم و با اضافه شدن پاتوسی و احمدزاده در فاز حمله خیلی خوب ظاهر شدیم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه نهایی فولاد هم گفت: تیم ما دو بار طعم شیرین قهرمانی را چشیده و هواداران از ما انتظار دارند سهمیه بگیریم. شرایط سخت است چرا که یک روز بازی‌ها برگزار می‌شود و یک روز نه. امیدوارم بتوانیم به رده‌های بالاتر لیگ برسیم تا هواداران‌مان خوشحال شوند. در آخر برای این مردم آرزوی سلامتی دارم تا از این بحران بیرون بیایند. دست مسوولان بیمارستان ها و پرستاران درد نکند که با جان و دل کار می‌کنند که امیدوارم زودتر بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار