تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۹۸۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: از مردم خواسته می‌شود به منظور مدیریت هرچه بهتر شرایط و انجام اقدامات مقابله‌ای با انتشار ویروس کرونا تا حد ممکن از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

فاضل عبیات با تاکید بر اینکه اولویت اول استان خوزستان در حال حاضر مقابله با انتشار ویروس کرونا است، اظهارداشت: به همین دلیل تا زمانی که به شرایط عادی نرسیده‌ایم، بهترین کار این است که خود مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی ادامه داد: توصیه هایی که در سطح ملی برای انجام نشدن سفرها اعلام شده یک اصل است که همه استان‌ها به صورت یکپارچه از آنها پیروی می‌کنند؛ بنابر این از مردم خواسته می‌شود تا به این توصیه‌ها توجه داشته باشند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان  با بیان اینکه هرگونه تصمیم از سوی قرارگاه مقابله با کرونا از طریق سخنگوهای تعیین شده عنوان خواهد شد، گفت: به همین منظور از مردم خواسته می‌شود هرگونه اخبار و تحولات صورت گرفته در رابطه با اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

عبیات یادآور شد: سلامت شهروندان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تا بازگشت به شرایط عادی، اولویت همه دستگاه های اجرایی استان است.

وی همچنین تاکیدکرد: همانطور که پیش از این توصیه شده، مردم به غیر از موارد ضروری، از خانه‌ها خارج نشوند تا بتوانیم حلقه انتشار و انتقال ویروس کرونا در استان را بشکنیم.

بر اساس این گزارش، از شب گذشته خبری با عنوان "سفر به استان خوزستان ممنوع شد" به نقل از معاون عمرانی استاندار خوزستان در شبکه‌های مجازی در حال انتشار است که نقل کننده آن در اخبار، خبرگزاری ایرنا ذکر شده است. این خبرگزاری ضمن رد چنین خبری، از مخاطبان می‌خواهد اخبار این خبرگزاری را از طریق سایت رسمی دنبال کنند.

از چند روز گذشته تا امروز برخی استان های کشور از جمله اصفهان، شیراز، یزد و ... اعلام کرده اند که به طور رسمی از پذیرش هر گونه مسافر نوروزی به استان معذورند، وزارت میراث فرهنگی مهمانسراهای دولتی، زائرسراها و اماکنی از این دست را تعطیل اعلام کرده است.

کرونا که به تازگی با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

بیمارستان رازی در اهواز به عنوان بیمارستان معین در استان در بحث ویروس کرونا تعیین شده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از زمان شیوع ویروس کرونا در استان  تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تاکنون به ۶۲ مورد رسیده که از این تعداد ۱۵ نفر فوت شده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار