تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۹۸۶۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان:
شهرداری در مبارزه با کرونا کوتاهی می‌کند
 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اگر شهرداری آبادان نسبت به فعالیت‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا برعهده دارد اقدامی عاجل و سریع نکند این کوتاهی به مراجع قضایی اعلام می‌شود.

 شکرالله سلمان‌زاده دوشنبه اظهار داشت:به شهرداری آبادان به خاطر کوتاهی در انجام وظایف تعیین‌شده در مبارزه با ویروس کرونا تذکر جدی داده شد.

وی افزود: در چنین شرایطی در حالیکه هشدارهای بهداشتی به صورت مستمر در حال انتشار است متاسفانه مجموعه شهرداری آبادان نسبت به وظایفی که برعهده دارد کوتاهی کرده و با توجه به اینکه موضوع سلامت عمومی در میان است به هیچ عنوان از این قصور به سادگی عبور نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد تشدید اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا در آبادان بودیم بر اعلام وضعیت قرمز در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان با توجه به افزایش تصاعدی تعداد بیماران کرونایی تاکید کرد و گفت: مصرانه از شهروندان این سه شهرستان تقاضا داریم در شرایط کنونی تنها برای کارهای ضروری و با حداقل تردد از خانه خارج شوند. در این وضعیت در خانه ماندن بهترین پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در شرایطی که کادر بهداشت و درمان با همراهی گروه‌های مردمی و سازمان‌های مرتبط به صورت جدی و جهادی در حال خدمات‌رسانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی هستند این انتظار از شهرداری آبادان وجود دارد که حداقل در چنین شرایطی به وظایف خود به درستی عمل کند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های آبادان،خرمشهر و شادگان تاکنون ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه شناسایی شدند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار