تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۹۸۶۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری چهار نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی سمی در خوزستان
 معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از دستگیری دستگیری چهار نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی سمی در استان خبر داد.

 علی بیرانوند در این خصوص اظهارداشت: در هفته گذشته موجی از مسمومیت‌های ناشی ازمشروبات الکلی دست‌ساز تقلبی در اهواز به راه افتاد که تعدادی از شهروندان را روانه بیمارستان ها کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه تا کنون بیش از ۶۰۰ نفر در اثر مصرف این مشروبات سمی مسموم و در بیمارستان بستری شدند که ۵۵ نفر آنان تا کنون فوت کرده‌اند و برخی نیز هنوز بستری هستند.

بیرانوند با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی استان و سایر عوامل امنیتی در این مدت، اظهار کرد: تاکنون ۳۰ نفر از توزیع کنندگان بازداشت و چهار نفر از عوامل اصلی نیز شناسایی و دستگیر شدند که تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

‌معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز میزان کشفیات مشروبات الکلی دست ساز تقلبی در این مدت را بیش از ۵۰ هزار لیتر برشمرد و افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان اهواز در آخرین عملیات خود موفق شدند ۲۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی را کشف و هفت نفر متهم را دستگیر کنند.

بر اساس این گزارش، بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان ۵۱ جان خود را از دست دادند و همچنان مراجعات مربوط به این نوع از مسمومیت به مراکز درمانی استان ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار