تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۹۸۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیتهای ترافیکی جدید در شهرهای خوزستان اعلام شد
  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان محدودیت های ترافیکی جدید در شهرستان های اهواز ، آبادان، مسجدسلیمان و اندیمشک را اعلام کرد.

سرهنگ منصور جمشیدی با اشاره به محدودیت های ترافیکی جدید در سطح استان اظهار داشت: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین کاهش اجتماعات در سطح شهرها محدودیت های ترافیکی جدیدی از دوشنبه شب در شهرهای استان اعمال شده است .

وی افزود: در کلانشهر اهواز پل چهارم (پل نادری) از هر دو سمت شرق به غرب و غرب به شرق و مسیر شرق به غرب پل هفتم (پل پهلوان) مسدود شده اند و تنها مسیر غرب به شرق پل هفتم باز است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان ادامه داد: همچنین در خیابان اصلی زیتون کارمندی از بلوار اصلی پاسداران به سمت زیتون محدودیت ترافیکی ایجاد شده و تمامی راه های دسترسی‌ اصلی و کوچه‌های زیتون از میدان چیتا تا میدان سنگر بسته شده است.

وی تصریح کرد : در خیابان سی متری اهواز از جنوب به شمال محدودیت ترافیکی اعمال شده و خیابان طالقانی از سه راه طالقانی به سمت میدان شهدا نیز مسدود شده است .

سرهنگ جمشیدی گفت: همچنین خیابان سی متری از نبش کافی به سمت تقاطع سلمان و خیابان سلمان از سه راه آزادگان به سمت تقاطع سلمان مسدود شده است.

وی اظهار داشت : بلوار چمران از فلکه چهارم لاین شمال به جنوب و از فلکه سوم لاین جنوب به شمال مسدود و محدودیت تردد اجرا شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: پارک ساحلی غربی شهر اهواز و تمامی ورودی های پارک دولت از نبش کتابخانه تا پل طبیعت مسدود و توقف ممنوع است.

وی افزود: در ساحلی شرقی از پل پنجم تا پل سوم و پارک لاله و ورودی های پارک لاله نیز محدودیت اجرا شده و ورودی پارک شهروند نیز بسته شده است .

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: ورودی تمامی آرامستانهای شهر های استان مسدود و محدودیت اجرا شده و انتظار می رود مردم استان از زیارت قبور تا اطلاع ثانوی خودداری و در این محل ها تردد نداشته باشند.

وی همچنین به محدودیت های ترافیکی در مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت: تمامی ورودی و خروجی های آرامستان ها در این شهرستان مسدود و در خصوص صنوف هسته مرکزی شهر نیز محدودیت هایی اجرا شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با اشاره به محدودیت های ترافیکی شهرستان اندیمشک گفت:
خیابان های اصلی و بازار شهر اندیمشک و ورودی و خروجی های این شهرستات با موانع فیزیکی مسدود و محدودیت تردد وسایل نقلیه اجراشده است.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان آبادان خیابان احمد اباد لین یک کاملا مسدود شده و در خصوص بازارچه های محلی نیز تصمیماتی جدید در دستور کار است.

باشیوع ویروس کرونا به دستور استاندار خوزستان و فرمانداران محدودیت هایی برای تردد و فعالیت در اماکن عمومی و مراسم در شهرستان های مختلف استان از جمله تعطیلی بازارها، مسدود شدن مبادی ورودی و تعطیلی ادارات برای پیشگیری از شیوع این ویروس اتخاذ شده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا کنون ۳۰۶ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۳۸ نفر فوت شدند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز ۲۶ اسفندماه اعلام کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده وچهار هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار