تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۹۸۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیک بیماری کرونا در بندر ماهشهر
سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر گفت: شهرستان بندر ماهشهر به پیک ویروس کرونا وارد شده، شهروندان عزیز از منازل خارج نشوند.
 شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر  گفت: شرایط شهرستان در روز‌های اخیر بویژه در بحث ویروس کرونا تغییراتی داشته که موجب شد نسبت به کنترل این ویروس اقدامات و اخطاریه‌هایی صادر نمائیم.

او افزود: در روز‌های اخیر شاهد افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان و بخصوص شهرستان بوده ایم که پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی اکیپ درمانی شبکه بهداشت و درمان مشخص شد عامل اصلی این اتفاق در بندرماهشهر، حضور شهروندان در مراسمات عروسی و فاتحه بستگانشان و حضور در دیگر اجتماعات در منطقه‌ای پرتردد و قدیم شهر بوده که همچون زنجیره‌ای توسط همین افراد بطور ناآگاهانه درحال گسترش در سایر نقاط شهرستان است.

شنبدی بیان داشت: از عموم شهروندان عزیز خاضعانه تقاضا داریم حداقل طی ۱۴ روز آینده در منازل خود بصورت قرنطینه حضور داشته و حدالمعقول جهت انجام امورات ضروری، این مورد را به یک نفر از اعضا خانواده سپرده تا قابلیت کنترل بیشتری نسبت به این شرایط داشته باشند.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر گفت: همانطور که در اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های گذشته آوردیم، مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا، در مراکز عمومی و تجمعات بوده که همین امر موجب شده زنجیره مبتلایان به ویروس کرونا همچنان فعال بوده و تنها راه شکست آن قرنطینه خانگی بوده و می بایست شهروندان عزیز جهت شکست این ویروس ضمن قرنطینه نمودن خانگی خود، در معابر، اماکن و مراسمات حضور نیافته، ضمن اینکه امسال عید نوروز هیچگونه دیدوبازدیدی با بستگان و اطرافیان خود تا پایان غلبه عمومی بر ویروس کرونا بعمل نیاورند.


مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار