تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۹۸۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بهبهان: اصناف غیرضروری باید تعطیل شوند
  فرماندار بهبهان گفت: اصناف غیرضروری این شهرستان باید بر اساس پروتکل ستاد کرونای استانفعالیت خود را متوقف کرده و تعطیل شوند.

یوسف زمانی   بیان کرد: اصنافی مثل سوپرمارکت دارها که مربوط به عرضه مواد غذایی هستند باید فعال باشند اما اصناف غیر ضروری به منظور کاهش زمینه تجمع و تردد مردم بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا باید تعطیل کنند.

وی گفت: این دستورالعمل به اتحادیه های مختلف اصناف بهبهان اعلام شده و انتظار همکاری هر چه بیشتر از سوی این صنوف وجود دارد در غیر این صورت برای حفظ سلامت مردم با  اصنافی که  از این دستورالعمل تبعیت  نکنند برخورد قانونی می شود.

فرماندار بهبهان ادامه داد: اصناف مربوط به مواد غذایی نیز باید موارد بهداشتی ابلاغ شده را به دقت رعایت کنند تا ازاین برهه سخت گذر کنیم.

زمانی افزود: با وجود همکاری مردم بهبهان در کاهش تردد در مکان های پرجمعیت و بازار، با این وجود از مردم تقاضا داریم که نهایت همکاری را در کاهش هر چه بیشتر تردد در سطح شهر داشته باشند.

پیش از این فرمانداری آبادان و خرمشهر و حمیدیه نیز از تعطیلی بازار و اصناف غیرضروری این شهرستان ها در چند روز اخیر خبر دادند.

برای کنترل شیوع ویروس کرونا در خوزستان از تردد خودروها در برخی از مناطق شلوغ شهرهای استان به ویژه جلوگیری شده و محدودیتهای ترافیکی ایجاد شده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا کنون ۳۰۶ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۳۸ مورد جان خود را از دست دادند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار