تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۹۸۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۸ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان بهبود یافتند
 رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان پس از بهبودی از بیمارستان طالقانی آبادان مرخص شدند.

شکرالله سلمان‌زاده اظهار داشت:تاکنون ۲۶ نفر از آبادان، ۲۵ نفر از خرمشهر و ۱۵ نفر از شادگان بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به ویروس کرونا کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

وی تعداد فوتی‌های کرونایی در شهرستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان را ۶ مورد اعلام کرد و افزود:۳ بیمار از آبادان، ۲ بیمار خرمشهر و یک بیمار از شهرستان شادگان به علت ابتلا به کرونا فوت کردند.

سلمان‌زاده گفت:هم اکنون ۷۳ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند و منتظر نتیجه آزمایش نهایی کرونا از آنها هستیم.

وی افزود: از ابتدای اسفند تاکنون نیز ۱۴ هزار و ۳۶۷ بیمار با علائم تنفسی به بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مراجعه کردند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان گفت: مردم با مراجعه به سایت Salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات مورد نظر در غربالگری بیماران و درمان آنها کمک کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار