تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۹۸۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش‌بینی حجم بالای بارندگی در شمال و شرق خوزستان
 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم بارندگی هفته جاری و هفته آینده، در مناطق شمال، شرق و شمال شرق خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش  اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: با تاثیر سامانه بارشی از اواخر روز جاری شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به تناوب تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در روزهای چهارشنبه هفته جاری ، و شنبه و یکشنبه هفته آینده خواهد بود و در این مدت شمال خلیج فارس مواج و توفانی پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۹.۷ و دهدز با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۹.۷ و حداقل ۱۵.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.
اداره کل هواشناسی خوزستان روز دوشنبه ۲۶ اسفند در اخطاریه‌ای از ورود سامانه بارشی از اواخر روز سه شنبه تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده به خوزستان خبر داد که سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا شدید،ریزش تگرگ در برخی نقاط و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

بر اساس این گزارش میزان بارندگی روز  یکشنبه در دزفول ۳۷.۴، شوش ۲۲.۷، دهدز ۱۶.۸، حسینیه اندیمشک ۱۴.۳، گتوند ۸.۱، ایذه ۶.۷، رامهرمز ۴.۸، ماهشهر ۳.۵، امیدیه ۳.۳، شوشتر ۱.۸ ، آغاجاری ۱.۱، بستان ۰.۶،هندیجان ۰.۵ و لالی ۰.۴ میلیمتر ثبت شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار