تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۹۸۶۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسکتبال خوزستان رو به سراشیبی است
  یک پیشکسوت بسکتبال خوزستان با بیان این‌که متاسفانه بسکتبال رو به سراشیبی است، گفت:‌ حیف است که وضعیت بسکتبال به این صورت بماند و از بین برود.

غفور کامروا  درخصوص وضعیت هیات بسکتبال خوزستان که در حال حاضر بدون رییس اداره می‌شود، اظهارکرد: مدتی است که ماموریت چهار ساله آقای پرنیاک (رییس سابق هیات بسکتبال خوزستان) به اتمام رسیده و او برای زندگی به کرج عزیمت کرده است. متاسفانه کارها پیش نمی‌روند، البته دبیر هیات فعلا کارهای هیات را انجام می‌دهد ولی باتوجه به این‌که هیات رییس ندارد، متاسفانه دو سه اعزام کشوری هم انجام نشد.

وی با بیان این‌که متاسفانه بسکتبال رو به سراشیبی است، گفت:‌ در زمان مدیریت آقای پرنیاک برای بسکتبال خوزستان برنامه‌ریزی خوبی صورت می‌گرفت و او زحمت می‌کشید ولی هر چه کاشت در حال از بین رفتن است.

پیشکسوت بسکتبال خوزستان عنوان کرد: از اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان انتطار می‌رود، وقتی دوران چهار ساله یک رییس هیات به اتمام می‌رسد، هر چه سریع‌تر مجمع انتخاب رییس را انتخاب کند تا آن رشته از روزهای خوب خود فاصله نگیرد.

وی با بیان این‌که جبران فاصله ایجادشده در بسکتبال خوزستان سخت و نیازمند زمان است، عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر ناامیدانه در این رشته فعالیت می‌شود. حیف است که وضعیت بسکتبال به این صورت بماند و از بین برود.

کامروا بیان کرد: ‌از اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان درخواست دارم که هر چه سریع‌تر مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال استان را برگزار کند تا با داشتن یک رییس با تجربه، کارها پیش بروند و آن رییس هیات نیز بتواند جوابگوی جامعه بسکتبال استان در رده‌های سنی و لیگ‌های مختلف کشوری باشد.

وی در پایان نیز با قدردانی از جامعه پزشکی برای مبارزه با کرونا، گفت: امیدوارم کرونا هر چه زودتر از بین برود؛ شکست کرونا مستلزم این است که مردم در خانه‌ها بمانند و از ورزشکاران خواهش کرده‌ام که تامل کنند و در خانه بمانند تا کرونا ریشه‌کن شود. امیدوارم در ادامه مردم با آسایش و امید زندگی کنند. به هر حال با عادی شدن شرایط، مطمئنا مجمع بسکتبال خوزستان برگزار می‌شود و بسکتبال می تواند به شرایط بهتری برسد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار