تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۱۹۸۶۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تامین میوه عید در خوزستان توسط سازمان صمت
 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تامین میوه عید در بازار و همه واحدهای ثابت و سیار امسال در استان توسط این سازمان انجام می شود.

امیر حسین نظری  بیان کرد: امسال سازمان صمت، علاوه بر توزیع میوه در واحدهای ثابت و سیار،تامین میوه عید در بازار را نیز بر عهده گرفته است.

وی گفت: برای ایام عید امسال سه هزار و ۵۰۰ تن پرتقال و سیب توسط این سازمان تامین شده است و از ۲۵ اسفند ماه نیزتوزیع میوه آغاز شد.

نظری با اشاره به اینکه این میزان میوه در پنج سردخانه استان نگهداری شده اند ادامه داد: براساس اعلام ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم  پرتقال تنظیم بازار ۶۲ هزار ریال و سیب درختی ۶۴ هزار ریال است.

رییس سازمان صمت استان با اشاره به اینکه توزیع میوه تا ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد بیان کرد: بازرسی از بازار میوه و تره بار به شدت در حال انجام است و مناطق کیانپارس و وهابی اهواز بیشترین میزان تخلف را داشتند.

بر اساس این گزارش برای ایام نوروز امسال استان سازمان صمت خرید میوه عید نوروز را برعهده گرفت و یک مباشر برای انجام این کار در نظر گرفت.

۲۷۰ میلیارد ریال برای خرید میوه اعتبار در نظر گرفته شد و ۷۱ واحد ثابت و سیار در اهواز برای توزیع میوه عید با همکاری شهرداری اهواز تعیین شد.

امسال سازمان صمت علاوه بر توزیع میوه تنظیم بازار در واحدهای در نظر گرفته شده  تامین میوه عید میدان میوه و تره و بار اهواز را هم برعهده دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار