تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۹۸۶۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۲۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد که با ثبت آن تعداد مبتلایان در این استان به ۳۳۱ نفر رسید.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر علی احسانپور سهشنبه اظهارداشت: از موارد جدید به تفکیک هشت مورد در اهواز، پنج مورد آبادان، سه مورد در دزفول، سه مورد در ایذه ،۲ مورد در ماهشهر، و در شهرستانهای باوی خرمشهر،شوش و رامهرمز هر کدام یک مورد گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۵ نفر در بیمارستان های اهواز بستری هستند و تاکنون از ۳۳۱ مورد ابتلای قطعی استان ۱۶۳نفر بهبود یافته اند.

احسان پور ادامه داد: پنج  نفر در ۲۴ ساعت گذشته براثر ابتلا به این بیماری در خوزستان فوت شدند و جان باختگان این بیماری در استان به ۴۳ نفر رسید.

بر اساس این گزارش با احتساب آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا تعداد بیماران در اهواز به ۱۱۹ نفر، آبادان ۴۲ نفر، دزفول ۳۰ نفر شوشتر ۲۲ نفر،ماهشهر ۲۲ نفر،  اندیمشک ۱۹ نفر،شادگان ۱۳ نفر، خرمشهر ۱۱ نفر، مسجد سلیمان هشت نفر، بهبهان هشت نفر، شوش هفت نفر، رامهرمز ۶ نفر،باوی پنج نفر، کارون پنج نفر، ایذه چهار نفر، هندیجان ۲ نفر، امیدیه ۲ نفر، رامشیر ۲ نفر ، اندیکا ۲ نفر و همچنین شهرهای  گتوند و باغملک  هر کدام یک نفر رسیده است.

به گفته وی در روز گذشته آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان ۳۰۶ نفر ثبت شد که ۳۸ نفر از آنها فوت کردند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز ۲۷ اسفندماه اعلام کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار