تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۹۸۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعداد بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان به ۶۹ نفر رسید
 رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد بیماران کرونایی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان تا امروز چهارشنبه به ۶۹ نفر رسید.

شکراله سلمان‌زاد اظهار داشت:تاکنون براساس یافته‌های آزمایشگاهی ۲۷ نفر در آبادان ، ۲۷ بیمار در خرمشهر و ۱۵ بیمار در شاگان شناسایی شده که نتیجه آزمایش کرونای همگی آنها مثبت بوده است.

وی تعداد بیماران بهبود یافته در جنوب غرب خوزستان را ۴۵ نفر اعلام کرد و افزود:این بیماران پس از سپری کردن دوران بیماری با سلامت از بیمارستان‌ طالقانی آبادان مرخص شدند. 

سلمان زاده تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان‌های تابع دانشکده علوم پزشکی آبادان را با علائم حاد تنفسی ۱۴هزار و ۶۴۳ اعلام کرد و افزود در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار با علام حاد تنفسی در بیمارستان‌های شادگان، خرمشهر و آبادان بستری شدند.

وی  از شهروندانی که شب و روز گذشته وقت خود را در بازار و بوستان‌ها گذراندند توصیه کرد به پویش عمومی در خانه بمانیم بپیوندند و بیشتر از این سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند.
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: معضلاتی نظیر بی توجهی به نظافت شهری و سگ های ولگرد در زمینه سلامت عمومی مزید بر علت است که باید به شکل جدی به این مهم توجه شود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۵۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان تا صبح چهارشنبه ۳۵۹ نفر بوده که از این تعداد ۴۵ نفر فوت کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار