تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۹۸۶۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان برای مقابله با کرونا در خوزستان آغاز شد
  فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان این استان با تجهیزات پیشرفته برای ضدعفونی معابر شهری در نقاط مختلف خوزستان وارد عمل شدند.

 سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شامگاه‌ سه شنبه در رزمایش بزرگ بسیجیان و پاسداران قرارگاه جهادی شفا برای ضدعفونی معابر عمومی و مناطق مسکونی و تجاری در استان اظهار داشت : این روزها برخلاف تبلیغات دشمن نیروهای مخلص سپاه و بسیج برای یاری رساندن به مردم استان خوزستان وارد میدان شده و ضدعفونی و پاکسازی معابر و محل های پر تردد را آغاز کرده اند.

وی افزود: اکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان و نیروهای داوطلب مردمی در قالب یک هزار و ۵۱۷ گروه در یک عملیات هماهنگ برای کمک به نیروهای تلاشگر بهداشت و درمان ، پزشکان و پرستاران وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان ادامه داد: بسیجیان به عنوان امت حزب الله همبستگی خود را برای کمک به جامعه پزشکی استان اعلام کرده و تا ریشه کن شدن این ویروس نامیمون پای کار هستیم.

وی تصریح کرد : این عملیات در سه نقطه از شهرستان اهواز و برخی نقاط استان به صورت همزمان آغاز شده و امید است با یک حرکت فراگیر در کنار مردم بتوانیم با این ویروس به خوبی مقابله کنیم .

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: شرط شکست این ویروس حضور جهادی ، فعال و آفندی است و اگر منفعلانه با آن برخورد کنیم، بی شک آسیب های ما بیشتر خواهد شد .

رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان در قالب یک هزار و ۵۱۷ گروه به منظور ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری سطح استان و بخصوص نواحی شرقی و غربی اهواز از شامگاه سه شنبه آغاز شد .

در آیین آغاز این رزمایش حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان،  استاندار خوزستان و جمعی از فرماندهان بسیج و سپاه نیز در محل ناحیه امام (ع) اهواز حضور داشتند .

خودروهای سبک و سنگین مجهز به سیستم پخش مواد ضدعفونی و همچنین یگان های موتوری برای پوشش مسیر ها در این رزمایش بکارگیری شده است .

پیش از این سازمان آتش نشانی بخشی از معابر شهری را ضدعفونی و گندزدایی کرده بود که با اضافه شدن خودروهای مجهز بسیج انتظار می رود تمامی معابر سطح استان به صورت روزانه پاکسازی شود.

بر اساس این گزارش، ۲۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد که با ثبت آن تعداد مبتلایان در این استان به ۳۳۱ نفر رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار