تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۹۸۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۵ بیمار کرونای جنوب غرب خوزستان بهبود یافتند
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۴۵ بیمار کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر وشادگان پس از بهبودی از بیمارستان طالقانی مرخص شدند.

شکرالله سلمان‌زاده  آمار بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان را ۷۴ نفر اعلام کرد و اظهار داشت:بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ۳۰ بیمار در آبادان، ۲۸ بیمار در خرمشهر و ۱۶ بیمار در شادگان شناسایی شدند.

وی افزود:تاکنون هفت بیمار براثر بیماری کرونا فوت کردند که سه بیمار در آبادان، چهار بیمار در خرمشهر و یک بیمار از شهروندان شادگان است.

سلمان‌زاده گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۱۴ هزار و ۸۲۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند که بیشتر آنها پس از بهبودی از بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مرخص شدند.

وی افزود:هم اکنون ۸۰ یبمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان گفت: مردم با مراجعه به سایت Salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات مورد نظر در غربالگری بیماران و درمان آنها کمک کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار