تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۹۸۷۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مالکان باغ ویلاهای غیرمجاز دزفول اخطار گرفتند
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: ۱۶ اخطاریه برای مالکان باغ ویلاهای غیرمجاز دزفول که اقدام به تبلیغ برای اجاره باغ در فضای مجازی کرده بودند صادر شد.

حجت الله آریایی  افزود: مالکان این باغ ویلاهای غیرمجاز در فضای مجازی اقدام به تبلیغ برای پذیرش میهمان و مسافرنوروزی کرده‌ بودند که با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان دزفول شناسایی و با صدور اخطاریه وادار به حذف تبلیغات از فضای مجازی شدند.

وی افزود : طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا،اجاره باغ ویلاها به مسافران نوروزی و سایر افراد تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ ممنوع است.
وی از مالکان باغ ویلاها خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران در مقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قرار دادن باغ ویلاهای خود به مسافران خودداری کنند.

آریایی با بیان اینکه  باغ ویلاها توسط اداره میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی و نیروی انتظامی به طور جدی رصد میشوند گفت: در صورت مشاهده ،تمامی خدمات آب،برق،گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع و باغ ویلای مورد استفاده پلمب وبا مالک برخورد قاطع خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص اقامت گردشگران در باغ ویلاها  موضوع را به معاونت گردشگری این اداره به شماره تلفن ۴۲۴۳۰۲۴۱تا ۴۲۴۳۰۲۴۲ اطلاع دهند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار