تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۹۸۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشودگی اجاره بهای اماکن تجاری سهم شهرداری شوش در مهار کرونا
شهردار شوش گفت: با توجه به تبعات و فشار اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا بر اماکن تجاری اجاره بهای واحدهای تجاری پارک‌های سطح شهر در مدت تعطیلی تا زمان غلبه بر این بیماری بخشیده شد.

عبدالحسین حسینی با اشاره به تنظیم لایحه اعمال بخشودگی اجاره بهای اماکن تجاری در پارک‌ها افزود: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی پارک‌ها برخی افراد بطور موقت کار خود را از دست داده‌اند و همان درآمد مختصرشان نیز تحت شعاع این شرایط قرار گرفته است. 

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم در حد توان و امکانات چه در حوزه بهداشتی و چه در حوزه اقتصادی به کمک مردم بیاییم و از امکانات مجموعه برای رفع مشکلات عموم مردم استفاده کنیم.

شهردار شوش یکی از جلوه‌های همدلی در این شرایط دشوار را بخشش اجاره بها از سوی مالکان واحدهای تجاری عنوان کرد و گفت: اکنون که بدلیل شیوع کرونا کسب و کارها تعطیل و بی رونق شده‌اند، بخشش اجاره بهای واحدهای صنفی از سوی مالکان و موجران الگویی برای نوع دوستی است.

وی بیان کرد: امیدواریم هر کسی در حد توان و امکانات بتواند در جهت پیروزی بر این بیماری فراگیر و یا کاهش آلام مردم گام بردارد تا علاوه بر رضایت الهی از مشکلات به عنوان فرصتی برای نشان دادن همدلی و نوعدوستی بهرمند شویم.

تاکنون نتیجه آزمایش کرونای ۹ بیمار شوشی مثبت شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار