تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۹۸۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار: فقط خودروهای باربری اجازه ورود به خوزستان دارند
استاندار خوزستان از ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به این استان خبر داد و گفت: فقط خودروهای باربری اجازه ورود به خوزستان را دارند.

غلامرضا شریعتی پنجشنبه در حاشیه بازدید از محورهای ورودی به استان در شهرستان اندیمشک افزود: مسیرهای ورودی به استان خوزستان از شهرهای اندیمشک، دهدز، بهبهان و هندیجان کاملا مسدود هستند و تنها خودروهای باربری که مایحتاج مردم را از بنادر استان به دیگر نقاط کشور جابجا می‌کنند، امکان تردد دارند.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی استان امکان پذیرش مسافران نوروزی را ندارند، گفت: آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی هیچگونه تسهیلاتی برای اسکان مسافران نوروزی را فراهم نکرده‌اند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستانی‌ها مردم مهمان نوازی هستند، افزود: برای حفظ جان و سلامت شهروندان به هموطنان توصیه می‌کنیم به این استان سفر نکنند و در خانه بمانند.

وی تصریح کرد: با همکاری‌ مردم می‌توانیم درمقابله با ویروس ویروس کرونا عملکرد موفقی داشته باشیم.

شریعتی گفت: علاوه بر این نیز اگر شهروندان خوزستانی از استان خارج شوند نیز به دلیل احتمال ابتلا به کرونا اجازه ورود مجدد به آنها داده نخواهد شد.

وی تاکید کرد: با رعایت اصول مراقبتی و بهداشتی از ورود خودروهای حمل بار به استان جلوگیری نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان به آغاز فعالیت سامانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای گندزدایی و ضدعفونی خودروها اشاره کرد و گفت: یک عدد دوربین لیزری ترموسنج نیز با قابلیت تشخیص دمای بدن در ورودی استان از شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری رسید.

براساس تازه‌ترین گزارش رسیده از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در خوزستان به ۳۸۱ نفر رسیده که از این تعداد ۵۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار