تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۹۸۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمب سه واحد صنفی متخلف در گتوند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: سه واحد صنفی متخلف بهداشتی تهدید کننده سلامت عمومی در این شهرستان پلمب شد.

وی افزود:در بازدید مشترکی که در راستای کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و همچنین اصناف حرفه ای از سوی شبکه بهداشت و درمان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، نماینده صنعت معدن و تجارت و نماینده نیروی انتظامی از سطح شهرستان، ضمن صدور اخطار به واحدهای صنفی مبنی بر تعطیلی، سه مورد واحد صنفی تخلف بهداشتی تهدیدکننده سلامت عمومی از سوی نماینده اماکن عمومی پلمب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند در پایان تاکید کرد: مسئولان مربوطه درادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی باافرادی که بخواهند سلامت شهروندان را به خطر اندازند، برخورد قانونی می کنند.

به گزارش ایرنا عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهرها و روستاهای شهرستان گتوند از ابتدای شیوع ویروس کرونا به همت نیروهای مردمی و گروه های جهادی، سپاه و بسیج، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال اجرا است.

تاکنون نتیجه آزمایش سه بیمار در گتوند به ویروس کرونا مثبت اعلام شده، که ۲ نفر از این افراد در بیمارستان بزرگ دزفول فوت کرده‌اند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان ثبت شد و در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۴۲۲ مورد رسید.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها به عموم شهروندان توصیه کرده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در خانه بمانند وسفرهای درون و برون شهری را بسیارمحدود کنند و در ایام تعطیلات نوروزی به پویش"در خانه بمانیم" بپیوندند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار