تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۹۸۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نقاهتگاه بیماران کرونایی در شوشتر راه‌اندازی شد
 فرماندار شوشتر گفت : نقاهتگاه بیماران کرونایی با ظرفیت ۳۰ تختخواب در این شهرستان راه‌اندازی شد.

حسین پنبه دانه پور بیان کرد : این نقاهتگاه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و دانشکده علوم پزشکی شوشتر راه اندازی شده و زیر ساخت های لازم برا بستری بیماران در آن فراهم شده است .

وی با اشاره به اینکه تخت های بیمارستان ها در حال حاضر جوابگوی نیاز بیماران هستند افزود : این نقاهتگاه در صورت نیاز برای نگهداری افراد مبتلا به کرونایی که دوران نقاهت را سپری می کنند وافراد مشکوک به کرونا پیش بینی شده است .

فرماندار شوشتر ادامه داد: شهروندانی که در خانه ماندن را جدی نگرفته‌اند و دارای علائم این ویروس باشند به نقاهتگاه منتقل  و ۱۴ روز آنجا نگهداری می شوند .

 فرماندار شوشتر تاکید کرد: در صورتی که فرد یا افرادی غیر از شهرستان شوشتر در غربالگری در سطح شهر شناسایی شوند نیز برای اقامت ۱۴ روزه به این مرکز هدایت می‌شوند .

طی ۲۴ ساعت گذشته خوزستان ۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان تشخیص قطعی داده شد که ۱۰ مورد از آنها مربوط به اهواز، ۶ مورد خرمشهر و شهرستان های اندیمشک و آبادان هر کدام سه مورد بودند. 

شهرستان های دزفول، شوش و شوشتر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه، بهبهان و رامشیر هر کدام یک مورد جدید داشتند و در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۴۲۲ مورد رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار