تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۹۸۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز:صنوف غیر ضروری اجازه فعالیت ندارند
فرماندار اهواز گفت: برابر مصوبه شورای تامین و ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان ، تمامی صنوف به استثنای داروخانه ها، نانوایی ها، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، قصابی ها تعطیل خواهند بود.

جمال عالمی نیسی در این خصوص اظهارداشت: اگر فعالیت صنوف غیر از اصناف ذکر شده  مشاهده شود بر اساس مصوبات شورای تامین شهرستان و ماده ۶۸۸ قانون تهدید بهداشتی عمومی با آنها به عنوان متخلف برخورد جدی خواهد شد.

وی تاکیدکرد: این درحالی است که اگر فعالیت صنوف غیرضروری مشاهده شود، محل کسب و کار پلمپ و فرد خاطی توسط نیروی انتظامی و مقام قضایی اعمال قانون می شود.

اطراق و اسکان در پارک های اهواز ممنوع است

رییس شورای تامین شهرستان اهواز همچنین با بیان اینکه تمام پارک های سطح شهر اهواز اعم از پارک ساحلی و پارک شهروند اطراق و اسکان در آن ممنوع است، گفت: در صورتی که این ممنوعیت توسط شهروندان نقض شود، پلیس راهوار ماموریت دارد که ضمن برخورد قانونی، پلاک خودروها را جهت اعمال قانون از خودرو جدا کند.

عالمی نیسی افزود: تمام این تمهیدات برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی شده و در راستای حفظ سلامت مردم هیچ گونه اهمال و بی قانونی را تحمل نخواهیم کرد و با جدیت کامل برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود تا به شعار در خانه می مانیم توجه کنند و شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند تا همگی بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

بر اساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان تشخیص قطعی داده شد که ۱۰ مورد از آنها مربوط به اهواز، ۶ مورد خرمشهر و شهرستان های اندیمشک و آبادان هر کدام سه مورد بودند و در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۴۲۲ مورد رسید.

همچنین تا کنون ۱۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در اهواز شناسایی شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار