تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۹۸۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان: جایگاه‌های سوخت به خودروهای شهرستانی سوخت عرضه نکنند
  معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: برای مقابله و کنترل بیماری کرونا جایگاه‌های سوخت این شهرستان از امروز به خودروهای شهرستانی ، سوخت عرضه نکنند.

سید زین العابدین موسوی  اظهار داشت: با توجه به تدابیر شدید در کنترل ورود به آبادان متاسفانه برخی خودروها و سرنشینانشان از مبادی دیگر وارد شهر شدند و با بی ملاحظگی سلامت دیگران را به مخاطره می اندازند.

وی افزود: تمام خودروهای غیر آبادانی در حال شناسایی و خروج اجباری از آبادان هستند و پلیس مجاز است خودروهای غیر آبادانی را  به سرعت توقیف نماید.

فرماندار ویژه آبادان گفت: جایگاه های سوخت در آبادان از امروز می توانند به خودروهای شهرستانی سوخت عرضه نکنند.

موسوی تصریح کرد: مبادی ورودی آبادان به صورت شبانه روزی به صورت محسوس و نا محسوس توسط بازرسان بازدید می شوند، نیروهای بسیجی، نیروی انتظامی و دانشکده علوم پزشکی در مبادی ورودی به شدت شرایط را کنترل می کنند.

وی از شهروندان خواست از پذیرفتن میهمانان شهرستانی خودداری کنند و گفت: ۳۰ درصد شهروندان این بیماری خطرناک را جدی نگرفته اند و علاوه بر جان خودشان برای حفظ جان دیگر شهروندان نیز حاضر به تمکین و رعایت اصول بهداشتی و هشدارهای صادره نیستند. این گروه از همشهریان نیاز به آموزش دارند. 

موسوی تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و اولویتمان تا یک هفته آینده صرفا خانه نشینی باشد تا عزیزانمان را به سلامتی و آینده امیدوار نماییم.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تاکنون در اهواز ۱۴۷ مورد، دزفول ۴۲، آبادان ۴۴، اندیمشک ۳۰، شوشتر ۲۹، خرمشهر ۲۹، ماهشهر ۲۸، شادگان ۱۷، مسجد سلیمان ۱۱، بهبهان ۱۰ و شوش ۱۱ مورد است.

همچنین افراد مبتلا به کرونا در رامهرمز و باوی هشت مورد، کارون هفت، ایذه پنج، هندیجان چهار، اندیکا ۲، امیدیه، حمیدیه و رامشیر سه مورد و گتوند، باغملک و دشت آزادگان هرکدام یک مورد است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار