تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۹۸۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اصناف ماهشهر تا نیمه فروردین ماه تعطیل شدند
  فرماندار ماهشهر گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت همه اصناف این شهر تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل شد.

محسن بیرانوند اظهار داشت: تمام اصناف شهرستان بندر ماهشهر به استثنای خوار و بار، نانوایان، مرغ و ماهی فروشان، میوه و تره‌بار، لبنیات و قصابان از صبح دوشنبه تعطیل خواهند شد.

وی افزود: این تصمیم به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و حفظ سلامت کسبه و شهروندان گرفته شد.

فرماندار ماهشهر گفت‌: همه رستوران‌های شهرستان ضمن رعایت بهداشت فقط به صورت بیرون بر ارایه خدمات خواهند کرد، صنوف خدماتی شهرستان به صورت کشیک توسط اتحادیه خود آماده خدمات به همشهریان هستند.

بیرانوند تصریح کرد: واحدهایی که همکاری لازم را نداشته باشند از طریق اداره اماکن پلمب و به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

وی به ضرورت همراهی و همکاری همه شهروندان از اقشار مختلف در مهار بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: در این شرایط اولویت اصلی تامین سلامت مردم و مقابله با هر موردی است که این سلامتی را به خطر بیندازد.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: در حال حاضر بهترین روش مبارزه با ویروس کرونا پیشگیری و رعایت اصول اولیه بهداشت فردی و مهم‌تر از آن بهداشت عمومی است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تاکنون در اهواز ۱۴۷ مورد، دزفول ۴۲، آبادان ۴۴، اندیمشک ۳۰، شوشتر ۲۹، خرمشهر ۲۹، ماهشهر ۲۸، شادگان ۱۷، مسجد سلیمان ۱۱، بهبهان ۱۰ و شوش ۱۱ مورد است.

همچنین افراد مبتلا به کرونا در رامهرمز و باوی هشت مورد، کارون هفت، ایذه پنج، هندیجان چهار، اندیکا ۲، امیدیه، حمیدیه و رامشیر سه مورد و گتوند، باغملک و دشت آزادگان هرکدام یک مورد است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار