تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۹۸۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار گروه بازرس با واحدهای صنفی متخلف آبادان برخورد می‌کنند
  معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: چهار گروه بازرسی و نظارت با واحدهای صنفی متخلف که اقدام به فتح پلمب کرده‌اند، برخورد می‌کنند.

زین العابدین موسوی  اظهارداشت: پیرو مصوبه شورای تامین شهرستان آبادان برای برخورد با صنوف متخلف، دفتر بازرسی با هماهنگی اتاق اصناف، اماکن، اداره صمت و دانشکده علوم پزشکی، چهار گروه بازرسی تشکیل داده‌اند و در ۲ نوبت صبح و عصر  از بازار بازرسی میدانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این بازرسی در روزهای آینده ادامه دارد، افزود: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا تعطیلی بازارها ضروری است و هر واحد صنفی که برخلاف قانون عمل کند ضمن پلمب با آن برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش دفتر بازرسی فرمانداری ویژه آبادان، گروه‌های بازرسی متشکل از بازرسان فرمانداری، اتاق اصناف و اماکن عمومی صبح و عصر اقدام به بازرسی از اصناف سطح شهر می‌کنند.

براساس بیانیه صادر شده از سوی دفتر بازرسی فرمانداری ویژه آبادان واحدهایی که از دستور ستاد مبارزه با کرونای آبادان سرپیچی کنند، پلمب خواهند شد.

در این بیانیه تاکید شده فقط رسته‌های صنفی نانوایی، نان فانتزی، میوه فروشی، قصابی، مرغ فروشی، لبنیات و خواروبارفروشی می‌توانند به فعالیت صنفی خود ادامه دهند.

 ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در آبادان شناسایی و سه نفر از آنها تاکنون فوت شده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار