تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۹۸۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت‌های شدید ترافیکی در اهواز
رئیس پلیس راهور اهواز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی شدید در سطح شهر اهواز خبر داد.
  سرهنگ علی پیریایی رییس پلیس راهور اهواز امشب ضمن قدردانی از شهروندان اهوازی و خوزستانی اظهار کرد: با توجه به اجرای محدودیت‌های انجام شده در نوروز امسال برای مقابله با ویروس کرونا، تاکنون ترافیک شبکه را نداشته‌ایم اما گاهی در حاشیه جاده‌های ساحلی مشاهده می‌شود تعدادی از همشهریان توقف کرده و جهت تفریح و تفرج به پارک‌ها می روندکه این مسئله برای سلامتی مردم مشکل ایجاد می‌کند.

رییس پلیس راهور اهواز با بیان اینکه این ویروس مسری است و بسیار سریع انتقال پیدا می کند افزود: برای حفظ جان عزیزان‌مان باید محدودیت‌هایی اعمال می‌شد که یکی از این محدودیت‌ها عدم توقف در جاده ساحلی است بنابراین از مردم اهواز تقاضا داریم از بیرون آمدن و ماندن در مکان‌های شلوغ و پرتردد، تفرجگاه‌ها و پارکها جدا خودداری کنند تا این ویروس منحوس هر چه زودتر در شهر کنترل شود.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت هرگونه مشاهده توقف خودروهای شهرستانی و غیربومی در سطح شهر، با ما تماس بگیرند و اطلاع دهند تا بتوانیم وسایل نقلیه‌ای که نباید به داخل شهر اهواز ورود کنند را جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از شهر خارج کنیم.

پیریایی گفت: پلیس در ۳ شیفت ۲۴ ساعته در حال گشت زنی در مناطق پر تردد، پارک ها و مسیرهای ساحلی به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارد و کلیه تخلفات و برخوردها را ثبت و کنترل می کنند.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهم توصیه‌های پلیس و محدویت های اعمال شده را جدی بگیرند تا  شهری عاری از ویروس کرونا شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار