تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۹۸۷۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت تاکنون ۴۷۴ مورد ابتلا به کرونا در خوزستان / اهواز در صدر ابتلا
 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۳۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دکتر علی احسان‌پور امروز ۴ فروردین‌ماه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک، اهواز ۱۶ مورد، دزفول سه مورد، بهبهان، رامهرمز، شوشتر و ماهشهر هر کدام دو مورد و شهرستان‌های باوی، کارون و مسجدسلیمان هر کدام یک مورد ابتلا داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند و فوت‌شدگان کروناویروس در خوزستان به ۶۱ نفر افزایش یافت.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۸۱ بیمار مبتلا از این بیماری بهبود یافته و ۱۳۲ نفر هم در بخش‌های درمانی استان خوزستان در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

احسان‌پور افزود: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دید و بازدید، وزارت بهداشت را در ارائه بهتر خدمات همراهی کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از ابتدای ثبت کروناویروس تا امروز، ۴۷۴ مورد قطعی ابتلا در استان خوزستان شناسایی شده که از این تعداد، اهواز بیشترین موارد ابتلا را ثبت کرده است.

آمار قطعی ابتلا به کروناویروس در خوزستان از ابتدا تا امروز ۴ فروردین ماه، ۴۷۴ مورد بوده است. موارد ابتلا به تفکیک شهرهای استان خوزستان، شامل اهواز ۱۶۱ مورد، دزفول ۴۱ مورد، آبادان ۳۸ مورد، خرمشهر ۳۵ مورد، اندیمشک ۳۳ مورد و ماهشهر ۳۰ مورد بوده است.

شوشتر نیز ۲۹ مورد، شادگان ۱۷ مورد، مسجدسلیمان ۱۳ مورد، شوش ۱۲ مورد، بهبهان ۱۱ مورد و رامهرمز و باوی هر کدام ۱۰ مورد ابتلا داشته اند.

در کارون نیز هفت مورد، ایذه پنج مورد، هندیجان و امیدیه هر کدام چهار مورد، حمیدیه، رامشیر و گتوند هر کدام سه مورد و اندیکا دو مورد ابتلا ثبت شده است. باغملک، دشت آزادگان و آغاجاری نیز هر کدام یک مورد ابتلا داشته اند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار