تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۹۸۸۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورودی های شوشتر شبانه روز پایش می شوند
 فرماندار شوشتر گفت : تمام ورودی های شوشتر شبانه روز پایش می شوند و از ورود خودروهای غیر خوزستانی جلوگیری می شود .

حسین پنبه دانه پور بیان کرد : این کار با همکاری نیروی انتظامی ، تیپ ۴۵ نیرو مخصوص ، ناحیه مقاومت بسیج ، جمعیت هلال احمر و دانشکده علوم پزشکی انجام می شود . 

وی افزود : با همکاری اصناف و کسبه از همان روز های اولیه بازار مرکزی شوشتر به حالت تعطیل در آمد و به جز واحد های صنفی تامین مایحتاج روزمره شهروندان از فعالیت دیگر واحد های صنفی جلوگیری می شود . 

رییس شورای سلامت شوشتر گفت : طلاب ، بسیجیان و گروه های جهادی که در شوشتر همواره پیشگام بوده اند این بار نیز در کنار مردم و مسئولان آمده اند و در زمینه پایش ورودی ها ، ضد عفونی معابر ، تولید ماسک و دستکش و ... اقدامات خوبی انجام داده اند . 

وی افزود : خوشبختانه روند رشد ویروس کرونا در این شهرستان با اقدامات اساسی و همراهی شهروندان کاهش چشمگیری داشته اما برای دفع کامل این ویروس همچنان نیازمند همراهی بیشتر شهروندان هستیم . 

فرماندار شوشتر ادامه داد : همه اماکن تاریخی ، مذهبی و تفریحی شوشتر از همان روز های اولیه تعطیل شدند تا هیچ بستری برای ورود گردشگران و مسافران نوروزی فراهم نباشد . 

وی گفت : وحدت و همدلی مثال زدنی بین اعضای شورای سلامت و دیگر مسئولان شهرستان حاکم است و همکاری و همراهی مردم نیز جای قدر دانی دارد . 

 فرماندار شوشتر در پایان ضمن عذر خواهی از هموطنان و توصیه اکید برای جلوگیری از سفر به این شهرستان افزود : تخت های بیمارستانی این شهرستان جوابگوی نیاز بیماران هستند اما نقاهتگاهی با ظرفیت بیش از ۳۰ تخت نیز در یکی از اماکن ورزشی مهیا شده است .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار