تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۹۸۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی در خوزستان گسترش و ادامه یابد
 استاندار خوزستان گفت: در راستای پیشگیری بیشتر از شیوع بیماری کرونا در استان، روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی در خوزستان گسترش و ادامه یابد.

 غلامرضا شریعتی در عملیات بیولوژیک مدافع سلامت و رزمایش یگان‌های جنگ نوین قرارگاه کربلا در جنوب غرب به منظور ضدعفونی معابر شهری که شامگاه سه شنبه در محل خیابان سلمان فارسی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مقابله و مبارزه با ویروس کرونا، ویروس جدیدی که اخیراً همه دنیا را گرفتار کرده و کشور هم با آن دست و پنجه نرم می‌کند، یک کار جامع و حیاتی است که عمده کار را مردم بر عهده دارند؛ مردم نباید برای کارهای غیرضروری از خانه خارج شوند و در خانه بمانند و تلاش کنند که از تماس و راه‌های انتقال پیشگیری کنند.

وی افزود: ادارات، اصناف، بازار، مراسم‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی، جشن، شادی، ترحیم و زیارت اهل قبور را برای این مسئله تعطیل کردیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: این ویروس خیلی به ما نزدیک است و از این بابت است ما باید مسئله را خیلی جدی بگیریم و توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه به حول و قوه الهی همه با هم کنار هم، کرونا را شکست می‌دهیم، ادامه داد: مسئولان سپاه پاسداران اسلامی و قرارگاه کربلا به واسطه همت بلند و همیشه در صحنه بودن برای دفاع از کیان این کشور و مردم این مملکت، این بار هم به میدان آمده‌اند.

شریعتی بیان کرد: مسئولان سپاه پاسداران اسلامی و قرارگاه کربلا تمام امکانات خود را از بروجرد، خرم آباد و خوزستان بسیج کردند تا اینکه ۳۰ نقطه اهواز را در ابتدا و پس از آن دیگر شهرهای استان خوزستان را ضدعفونی و گندزدایی کنند.

استاندار خوزستان از زحمات همه مسئولان سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان و آتش‌نشانی قدردانی کرد و افزود: آنها کار سنگین را برعهده دارند و کارشان باید به طور مستمر تداوم داشته باشد به خصوص در مناطقی که بیماران بیشتری داشتیم.

وی از فرماندهی قرارگاه کربلا سردار خادم سید الشهدا و همه همکاران وی تشکر و قدردانی کرد و گفت: تأکید می‌شود که همچنان روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی گسترش و ادامه یابد.

شریعتی درخواست کرد: از مردم هم خواهش می‌شود که همکاری لازم را داشته باشند و امید می‌رود که خوزستان اولین استانی باشد که شرایط خود را در راستای بهبودی تغییر دهد.

استان دار خوزستان در پایان گفت: شرایط استان پایدار است و کنترل‌های سخت‌گیرانه‌ای در ورودی‌های استان برقرار شده و در ورودی‌های شهرستان‌های استان نیز کنترل‌هایی داریم که سخت‌گیرانه‌تر هم می‌شوند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار