تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۹۸۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرمشهر رتبه نخست شیوع کرونا در خوزستان را دارد
 استاندار خوزستان گفت: شیوع ویروس کرونا در شهرستان خرمشهر بسیار زیاد است و نسبت به جمعیت از رتبه نخست شیوع این بیماری در بین شهرستان‌های استان برخوردار است.

 غلامرضا شریعتی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای سلامت منطقه آزاد اروند اظهار کرد: استان خوزستان در خصوص شیوع ویروس کرونا وضعیت پایداری دارد اما در بیماری‌های واگیردار این وضعیت شکننده است.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس در منطقه آزاد، افزود: شهرستان خرمشهر اکنون به نسبت جمعیت رتبه اول شیوع را در بین دیگر شهرستان‌های استان را دارد و برای کاهش این بیماری در این منطقه باید تلاش‌های جدی‌تری شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: تاکنون در خرمشهر، آبادان و شادگان تست کرونای ۱۰۴ بیمار مثبت شده که از این تعداد ۹ نفر فوت و ۶۱ نفر نیز بهبود یافته و ترخیص شدند.

شریعتی عنوان کرد: باید کار محوری را فرمانداران این سه شهرستان برای ورود و خروج به‌صورت متمرکز انجام بدهند.

وی تصریح کرد: زنان خانه‌دار، بازنشستگان و کارمندان اقشاری هستند که بیشترین ابتلاء را در استان خوزستان داشتند و باید این افراد از خروج غیرضروری پرهیز کنند.

استاندار خوزستان خطاب به جوانان، گفت: اگرچه شاید این بیماری دچار مرگ برای جوانان نباشد اما آنها می‌توانند ناقل این بیماری برای خانواده خود باشند از این رو از آنها نیز درخواست می‌شود که در خانه بمانند.

وی از همیاری و همکاری رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی اخبارهای ویژه کرونا تشکر کرد و افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق مانع گسترش شایعه می‌شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار