تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۹۸۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بی‌توجهی به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مجازات دارد
رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه دادستان‌های سراسر استان با دستگاه‌های متولی برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری و مشارکت می‌کنند گفت: بی توجهی به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از فردا آغاز می‌شود مجازات دارد.

حجت الاسلام صادق مرادی  با اشاره به اهمیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، اظهارداشت: دادگستری همه توان خود را برای موفقیت این طرح که شامل اعمال برخی محدودیت ها می باشد بکار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه جزییات این طرح به زودی از سوی رئیس جمهوری اعلام خواهد شد، ادامه داد: کاهش ترددها و ممنوعیت فعالیت برخی صنوف از جمله بخش‌های این طرح می باشد.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: افرادی که نسبت به اجرای دستورالعمل‌ها و محدودیت‌ها در راستای این طرح کم کاری و یا بی‌توجهی کنند متخلف محسوب شده و دربرخورد با آنها هیچگونه مماشاتی صورت نمی‌گیرد.

تشکیل ۲ پرونده قضایی برای محتکران بهداشتی

مرادی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره روند رسیدگی به پرونده افرادی که مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند، اظهار داشت: دادگستری برای برخورد با چنین متخلفانی برنامه‌ریزی‌ لازم را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: برای هر فردی که چنین عملی را مرتکب شده و یا قصد انجام آن را داشته باشد مجازات‌های مختلفی پیش بینی شده است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان تصریح کرد: در راستای مجازات افرادی که مرتکب احتکار مایحتاج مردم شده‌اند تاکنون یک پرونده در اداره تعزیرات و یک پرونده در دادگستری خوزستان تشکیل شده است تا هم تخلف صنفی و هم جرم صورت گرفته مورد رسیدگی قرار گیرد.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا روز چهارشنبه به ۵۲۴ نفر رسیده است
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار