تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۹۸۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود خودروهای غیربومی به اندیکا ممنوع شد
سرپرست فرمانداری اندیکا با اعلام ممنوع شدن ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان گفت: علاوه بر این با عوامل برگزاری هر گونه مراسم در اندیکا برخورد می‌شود.

حیدر کاظمی  بیان کرد : هدف تنها حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا است که از شهروندان انتظار داریم مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه خودروهای غیر بومی تنها ۲۴ ساعت مهلت دارند تا از این شهرستان خارج شوند ، افزود : همه ورودی های اندیکا پایش  شده و از ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان به شدت جلوگیری می شود.

رییس شورای تامین شهرستان اندیکا همچنین در خصوص فعالیت اصناف در این شهرستان گفت: تذکر لازم به اصناف داده شده و به جز واحدهای تامین کننده مایحتاج روزمره ، فعالیت دیگر واحدها ممنوع است .

وی گفت : کوچ عشایر از ایلراه های این شهرستان ممنوع شده و به عشایر توصیه می شود همچنان در اتراق گاههای زمستانی اسکان داشته باشند .

سرپرست فرمانداری اندیکا گفت : برگزاری هر گونه مراسم عزا یا شادی نیز ممنوع شده و با افرادی که بانی یا عامل تجمع شوند برخورد می شود. 

کاظمی افزود : همه سایت های گردشگری و بوستان های محلی در اندیکا تعطیل شده و به هیچ عنوان اجازه ورود به گردشگران داده نمی شود .

وی اظهار داشت: اندیکا از شهرستان های چهار فصل گردشگر پذیر استان خوزستان است که بعد از عبور از بحران کرونا پذیرای گردشگران می باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار