تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۹۸۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خوزستان به سامانه غربالگری کرونا مراجعه کنند
 مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ازعموم افراد زیرپوشش این سازمان خواست هرچه زودتر به سامانه غربالگری ویروس کرونا مراجعه کنند تا امکان شناسایی افراد مبتلابه این بیماری مرگبار و ارائه خدمات درمانی به آنان فراهم شود.

دکتر صادق جلیلی  بر ضرورت ثبت نام کارکنان ، بازنشستگان ، مستمری بگیران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در سامانه غربالگری الکترونیکی کرونا تاکید کرد و افزود: سامانه غربالگری کرونا می‌تواند از سرعت شیوع این ویروس جلوگیری کند و به سلامتی خانواده ها و در امان بودن آنان از این بیماری اطمینان بخشد.  
حدود ۵۴درصد از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
وی از عموم افراد و خانواده های زیرپوشش تامین اجتماعی درخواست کرد با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir  اطلاعات مورد نیاز را برای غربالگری ، بیماریابی و تعیین وضعیت سلامت خود و خانواده در خصوص بیماری کووید - ۱۹تکمیل کنند.
با ثبت نام در سامانه غربالگیری ویروس کرونا ، ضمن پایش و رصد اطلاعات ارسالی ، پیگیری های بعدی برای راهنمایی ویا مراقبت لازم در مقابل کرونا از سوی مراکز درمانی وزارت بهداشت و درمان انجام می شود.
حدود ۳.۵ میلیون نفردر خوزستان در طرح غربالگری ویروس کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۲ هفته اخیر شرکت کرده‌اند.
براساس تازه‌ترین گزارش اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تاکنون ۶۱۰نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۷۴نفر جان خود را از دست داده‌اند.

محدودیتی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران نداریم
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با تاکید بر دستور ابلاغی مدیرعامل تامین اجتماعی و معاون درمان سازمان مبنی بر اولویت درمان بیمه شدگان افزود:هیچ گونه محدودیتی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران زیرپوشش نداریم.

جلیلی در ارتباط با خرید وسایل و تجهیزات پزشکی حفاظت شخصی برای همکاران درمانی و پشتیبانی اظهار داشت:سازمان هیچ‌گونه محدودیتی برای تهیه و خرید تجهیزات پزشکی ندارد.
وی گفت:درمانگاه حاد تنفسی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز به صورت مستقل و ویژه به منظور تشخیص و پیشگیری و درمان اولیه بیماران حاد تنفسی راه اندازی شده است  تا بیمارانی که با علائم تنفسی مراجعه می‌کنند ضمن تریاژ شدن و معاینه از سوی پزشکان متخصص داخلی وعفونی در صورت نیاز اقداماتی همچون  انجام آزمایش، گرفتن سی تی اسکن و در صورت تایید و تشخیص پزشک متخصص ،  بیمار در بخش‌های بستری که برای این منظور در نظر گرفته شده است بستری می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار