تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۹۸۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تردد بین شهری در خوزستان ممنوع است
 رییس پلیس‌راه خوزستان گفت: رفت و آمد در جاده‌های خوزستان صفر نشده اما تردد غیر از موارد استثنا ممنوع است و مردم به هیچ‌وجه از خانه‌های خود به قصد رفتن به شهر دیگری حتی درون استان اقدام نکنند.

سرهنگ رضا دولتشاهی بیان کرد: محدودیت‌ها در جاده‌های بین شهری خوزستان با جدیت در حال اعمال است، و این محدودیت‌ها بیشتر می شود.

وی افزود: برخی شهرستانها سه تا چهار ورودی و خروجی دارند که تاکنون ورودی و خروجی اصلی کنترل می شود.

رییس پلیس‌راه خوزستان ادامه داد: هرگونه تردد بین شهری صورت بگیرد رانندگان با جریمه پنج میلیون ریالی روبه‌رو خواهند شد، و در این مورد هیچگونه مماشاتی وجود ندارد و این قانون از روز گذشته در خوزستان در حال اعمال است.

وی افزود:: مبلغ جریمه بالا است با این وجود هیچ گونه التماس و خواهشی از سوی رانندگانی که رعایت نکنند پذیرفته نیست؛ ما تنها مکلف به اجرای مٌر قانون هستیم چراکه این موضوع از قبل به صورت سراسری اطلاع‌رسانی شده و مستقیم با سلامتی مردم در ارتباط است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا ظهر روز نهم فروردین ۶۳۱ نفر است که ۷۵ نفر از آنها فوت شدند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هشتم فروردین اعلام کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۳۷۸  نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز  بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود ۲۰۰  کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار