تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۹۸۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسیر خروجی اهواز به سمت شهرستان باوی مسدود می‌شود
 فرماندار شهرستان باوی گفت: مسدود کردن مسیر خروجی اهواز به سمت شهرستان باوی در دستور کار است تا بتوانیم زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع و از افزایش مبتلایان جلوگیری کنیم.

منوچهر ورناصری شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از محورهای ورودی استان به همراه جمعی از مقام های انتظامی و امنیتی خوزستان با بیان اینکه از ۲ روز پیش بسیاری از ورودی های شهرهای استان مسدود شده است افزود: در این مدت برخی شهروندان اهوازی بدون در نظر گرفتن توصیه‌های وزارت بهداشت به شهرستان باوی سفر کرده و در بوستان های این شهرستان حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: اکنون در بسیاری از پارک های باوی شاهد اجتماعات زیادی از شهروندان هستیم که همین امر باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا شده است.

فرماندار شهرستان باوی گفت: باتوجه به این شرایط ، مسیرهای منتهی به شهرستان شوشتر و مسجد سلیمان امروز مسدود شد و روزهای آینده نیز بر شدت کنترل ورودی های شهرستان باوی افزوده می شود.

جمعی از مسوولان سیاسی ، امنیتی و انتظامی استان عصر شنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت محورهای ورودی و خروجی کلانشهر اهواز از پلیس راه اهواز - اندیمشک و اهواز - سربندر بازدید کردند .

همچنین در این بازدید فرماندار اهواز به همراه بازرسان ویژه اماکن و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی استان به تعدای از واحدهای صنفی به دلیل عدم تعطیلی تذکر دادند و تعدادی واحد صنفی را نیز پلمب کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار