تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۹۸۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس پلیس‌راه خوزستان:
هیچ ملاحظه ای در برخورد با خودروهای متخلف صورت نمی گیرد
  رییس پلیس‌راه خوزستان گفت: تمامی شهروندان در زمینه محدودیت های ترافیکی ملزم به رعایت قانون هستند و هیچ ملاحظه ای در برخورد با خودروهای متخلف صورت نمی گیرد.

 سرهنگ رضا دولتشاهی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از محورهای استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای گذشته تنها ورودی و خروجی های استان کنترل می شد اما اکنون تمامی ورودی و خروجی شهرها نیز به صورت همزمان کنترل می شود.

وی افزود: تنها خودروهایی که دارای پلاک خوزستان می باشند به سمت شهرهای خود هدایت می شوند اما این خودروها دیگر نباید از شهرهای خود خارج شوند و در صورت مشاهده بر اساس قانون با آن ها برخورد می شود.

رییس پلیس‌راه خوزستان ادامه داد: جریمه پنج میلیون ریالی و توقیف یک ماه برای خودروهای متخلف در نظر گرفته شده و انتظار می رود در این روزها شهروندان همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و به توصیه های وزارت بهداشت و مسئولان استان بیشتر توجه کنند.

وی بیان کرد: طرح محدودیت های ترافیکی در سطح استان تا ۲۱ فروردین ماه است و شهروندان ملزم به همکاری در این زمینه هستند.

۲۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته( منتهی به ظهر نهم فروردین ) در خوزستان شناسایی شد که تعداد مجموع مبتلایان به این ویروس در این استان به ۶۳۱ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهم فروردین اعلام کرد: تاکنون۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار