تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۹۸۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاده تپه شهدای ایذه مسدود شد
  فرماندار ایذه گفت: جاده منتهی به تپه شهدای ایذه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

حسین لامی‌زاده بیان کرد: این تپه که مشرف بر شهر ایذه است به دلیل حجم بالای تردد مردم به این نقطه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی از مسدود شدن جاده منتهی به منطقه گردشگری الهک این شهرستان نیز خبر داد و ادامه داد: متاسفانه با وجود هشدار فراوان، برخی از مردم اقدامات ایمنی را رعایت نکردند و به همین دلیل جاده دسترسی به ارتفاعات الهک نیز مسدود شد.

فرماندار ایذه گفت: جاده دسترسی به پارک صخره ای ایذه در ورودی شهرستان ایذه نیز با همکاری شهرداری بسته شده است.

وی افزود: خیابان اشکفت سلمان نیز با وجودی که قبلا مسدود شده بود اما تعداد زیادی از رانندگان پیش از این راهبندان، اقدام به پارک خودرو و عزیمت به این نقطه را می‌کردند که مجبور شدیم در یک نقطه دیگر نیز اقدام به جایگذاری نیوجرسی کنیم تا بدین ترتیب در ۲ نقطه مسدود باشد.

لامی زاده با درخواست از مردم برای ماندن در خانه گفت: اقدامات صورت گرفته توسط ستاد مقابله با کرونا تنها به خاطر حفظ سلامتی مردم بوده است،که از مردم می خواهیم با ماندن در خانه ضامن سلامتی خانواده خود باشند.

پارک صخره ای، تپه شهدا، اشکفت سلمان و منطقه گردشگری الهک چهار منطقه مشرف بر ایذه هستند که حجم بالایی از مردم و گردشگران به این نقاط مراجعه می‌کنند.

تا ظهر روز شنبه نهم فروردین ۶۳۱ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد پنج نفر مربوط به شهرستان ایذه است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار