تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۹۸۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۸۵ درصد مردم شوشتر غربالگری شدند
  معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت : بیش از ۸۵ درصد از مردم شوشتر معادل ۱۷۰ هزار نفر به صورت تلفنی در برابر ویروس کرونا غربالگری شدند.

دکتر نایب فدایی  بیان کرد: این افراد با تلاش کارکنان معاونت بهداشت شوشتر و نیروهای جهادی به صورت تلفنی غربالگری ‌شدند.

وی ادامه داد: ۱۵ درصد باقیمانده یا جوابگوی تلفن ٤٠٣٠ نبودند یا تلفنی از آنها در سامانه سیب ثبت نیست که تقاضا داریم افرادی که تاکنون با آنها تماس حاصل نشده به سامانه خودارزیابی به آدرسSalamat.gov.ir مراجعه کنند.

معاون دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: از شهروندان انتظار داریم با همکارانی که از این سامانه با آنها تماس می گیرند ، همکاری بیشتری داشته باشند و اطلاعات سلامت خود را به طور صحیح و دقیق در اختیار آنها قرار دهند.

۶۷۱ نفر در خوزستان تا ظهر روز یکشنبه دهم فروردین به بیماری مبتلا شده‌اند که ۳۷ نفر آنها مربوط به شهرستان شوشتر هستند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهم فروردین اعلام کرد: تاکنون۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار