تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۹۸۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیماری کرونا بسیارمرموز است/ تست مثبت ۲ همکاربیمارستان رازی اهواز
  مدیرعامل بیمارستان رازی اهواز گفت: بیماری کرونا بسیار مرموز است و اطلاعات ما نیز از این بیماری بسیار کم است.

 دکتر فرهنگ کره بندی شامگاه یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: همه بیمارانی که مشکوک به کرونا هستند از سراسر استان به این بیمارستان ارجاع می‌شوند و پس از چکاپ و غربالگری درمان و یا توصیه‌های مورد نیاز به آنها گفته می‌شود.

وی با بیان اینکه افرادی که تب، سرفه و بدن‌درد دارند باید ابتدا به درمانگاه‌ها مراجعه کنند، افزود: بعد از ویزیت از سوی پزشکان در صورت نیاز به بیمارستان ما ارجاع داده می‌شوند.

مدیرعامل بیمارستان رازی اهواز بیان کرد: بیماری کرونا بسیار مرموز است و اطلاعات ما نیز از این بیماری بسیار کم است، ما حتی نمی‌دانیم به طور دقیق چگونه منتقل می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از حساسیت‌های جدی ما سلامت کادر درمانی است، بیان کرد: تاکنون با نکات ایمنی انجام شده تنها تست کرونا دو تن از همکاران ما مثبت شده است.

کره بندی تصریح کرد: ما نمی‌دانیم به پیک بیماری در کشور رسیده‌ایم یا نه اما می‌توانیم بگوییم ما از شرایط کم آغاز کرده و در یک سطح ثابت مانده‌ایم اما در ادامه اینکه سطح کاهش یا افزایش پیدا می‌کند، اطلاعی نداریم.

مدیرعامل بیمارستان رازی اهواز بیان کرد: اگر مردم در خانه بمانند و روابط فرد به فرد را کاهش دهند شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار