تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۹۸۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت تردد بین بخشی در شوشتر آغاز شد
  فرماندار شوشتر گفت: محدودیت تردد بین بخشی و محله‌ای در شوشتر از روز دوشنبه آغاز شد.

حسین پنبه دانه پو  بیان کرد: مردم هر بخش یا محله در شوشتر باید نیاز خود را از محل سکونت خود تامین کنند و از سفر غیرضروری درون شهری خودداری کنند.

وی افزود: به مالکان باغ ویلاها در شوشتر نیز هشدار داده می‌شود که از برپایی هرگونه دورهمی و تجمع خودداری کنند چرا که در صورت رعایت نکردن مجبور به بستن راه و قطع برق آنها هستیم.

رییس شورای سلامت شوشتر ادامه داد: پل شهید کجباف، پل آزادگان ، پل آبشارها و پل علامه شیخ در شوشتر از روز دوشنبه مسدود می‌شود تا بهتر بتوانیم زنجیره شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

وی گفت : افراد مبتلا به کرونا که با تشخیص پزشک نیاز به بستری ندارند اگر خانواده های آنان بتوانند مطابق با پروتکل بهداشت و درمان آنها را نگهداری کنند به خانه منتقل می شوند اما در غیر این صورت باید در نقاهتگاه بمانند.

فرماندار شوشتر با قدردانی از بازاریان و اصناف ادامه داد: انتظار می رود شهروندان با تصمیم‌های مسئولان که تنها به خاطر حفظ سلامت جامعه است همکاری بیشتری داشته باشند تا مجبور نشویم در مواردی از قوه قهریه استفاده کنیم.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا ظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین به ۶۹۳ مورد رسید که ۳۷ مورد آن مربوط به شوشتر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار